onsdag 25 juli 2007

Tagged.....


Jag har fått en utmärkelse av SaSsa (floowemail).......jag har blivit Tagged av henne. Så kul och så glad jag blev för det.....Jag blir ju själv så inspirerad av hennes alster.

Nu vill jag skicka denna utmärkelse vidare och jag skickar den till

* Fnyz, som gör så grymt läckra LOer.

* Pyret78. Jag bara älskar hennes LOer och kort, blir så inspirerad av dom.

* Smurfens mamma som åxå inspirerar mig i massor

Skulle vilja ge denna till sååå många i scrapparträsket.......för ni inspirerar mig grymt mycket allihopa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh!
Tusen tack vännen!
De orden värmde verkligen!!! :-)
Så roligt att man inspirerar någon!

Anonym sa...

Åååhhhh vad söt du är! Blev aldelse rörd när jag såg detta :-) Står nu på min sida att du har Tagged mig :-D med länk hit o allt!! Kramar