söndag 2 september 2007

antingen eller

Här är LOen som jag inte hann med till cybercropen........var 2 minuter för sen.......Fan vad sur man blir, och allt var datorns fel. Fick helt plötsligt fnatt och låste sig helt......Jaja, det var väl inte meningen att jag skulle vara med i den tävlingen då. Det en annonsutmaning (bauhause tror jag den hette). Var inte så många som var med i den tävlingen så jag hade kanske haft en liiiiten chans där. Jaja, sånt är livet.

Dåligt fotat blev den åxå, inte bra att fota nu när det är mörkt ute.


Risa och rosa gärna

2 kommentarer:

Jenny sa...

Synd att du inte hann ladda upp ditt bidrag! Den var cool! Gillar verkligen den här idéen!

SasSa sa...

Tycker också den var cool! Tråkigt att det gick åt skogen. Häligt tema du har över hela lo:n. Antingen vitt eller rött, landet- storstad.....Häftigt hahaha(intern skämt)
Är det första BOM lo:n? Jag vill också göra det...!
Kram SasSa