söndag 30 december 2007

Äntligen en liten uppdatering......

Oj, nu var det ett tag sen jag uppdaterade min blogg. Det har inte funnits så mycket tid till pyssel, dator osv på ett tag nu.

Julen har varit helt fantastisk här, vi blev friska lagom till julafton......tur det. Och tomten kom hit till Aveholm åxå, dock hade han inga julklappar med scrapbookingsaker i. Men det gjorde inget, jag är så nöjd med mina klappar ändå. Nu för tiden så lägger jag hellre pengar på scrappargrejer än kläder.......så tomten var snäll och kom med en hög kläder till mig. Jättebra:)


Lite har jag dock fått pysslat. Jag var ju på träffen hos Sabine (SaSsa) på torsdagen. Tyvärr började det inte så bra för min del, skrivaren fick fnatt och jag kunde inte skriva ut foton. Jag som ville scrappa kort på mina små tomenissor. Så jag fick ta "gamla" kort, tagna i höstas. Och nu är jag glad för det, dom hade aldrig blivit scrappade annars.

Här är dom två LOerna jag fick gjort hos Sabine. Den första här, "Bolltokig" är jag inte riktigt nöjd med. Tycker den känns tom......Vad tycker ni? Så jag vet inte om jag är färdig med den än, men jag vet inte vad som fattas..........Ge mig tips.

Denna LO gjorde jag åxå hos Sabine, den blev jag lite mer nöjd med.
Sen denna LO gjorde jag några dagar innan julafton, men jag vågade inte lägga ut den här på bloggen då min mamma skulle få den i julklapp. Hade varit tråkigt om han hade kikat in här och sett den. Jag och min syster Lina (NonStop)har ju gett mamma ett album. Men det är inte fullt än utan den kommer vi att fylla på lite då och då.....Så denna fick hon. Det är lilla Tuva och mammas hund som busar.Den är jag åxå nöjd med, gillar färgerna på denna.
Men nu blir jag jätteglad om NI säger vad NI tycker:)

7 kommentarer:

SasSa sa...

Den sista har jag ju inte sett innan. Den var jättesöt! Fina papper och dekorationer. Gissar att hon blev väldigt glad.
De andra har jag ju redan sett...;-) Kanske kan du göra en ram runt den gula. Kan vara det som fattas. Prova lägg lite garn eller floss innan du gör den på riktigt om du skulle ångra dig. Tack för att du ville komma! Hade såå roligt!
Ringer nog lite senare..;-)
Kram SasSa

Anonym sa...

Skönt att höra att ni fick bli friska till julafton. Vi blev också något sånär friska, jag hade väldigt ont i halsen på söndagen men det gick tack och lov över till julafton.
Men säg den lycka som varar för evigt, nu är lillan sjuk igen med 40-gradig feber :-(

Den första LOn tycker jag är jättefin, välbalanserad och supersnygg i färgkombinationerna.
Tvåan är också snygg, men jag tycker den blir lite smårörig med de båda ganska välmönstrade papprena, som om båda försöker ta överhanden. Hoppas du fattar vad jag menar.
Trean gillar jag med, speciellt blomman och swirlsen i högerhörnet, och pappret är ju helt underbart!

Kram

Anonym sa...

Jag tycker du gjort jättefina Lo:s. Tvåan blev min favorit, se, smaken är som baken :)

Jenny sa...

Tyckte dom var fina alla 3. OM (men jag är inte säker på att det behövs, gillar den som den är nu) du känner att du vill lägga till nått så kanske någonting runt skulle komplettera runbriken!

Anonym sa...

Här har du lyckats alldeles fantastikt. De är jätte fina.
I februari ska det bli scrapträff igen, kommer med mer info senare.

Kram och Gott nytt år Aase

Anonym sa...

ville bara kika in och önska dej och din familj ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR..
sprakande nyårskramar
Kajsa

Anonym sa...

Jag har ju fått turen att se dina LOer i verkligheten och de är fantastiska.
God fortsättning!
Kram Marie