måndag 22 november 2010

Länge sen sist...

Ja, veckorna går och jag hinner inte med hälften av allt jag vill hinna med...Jag har tex då inte hunnit med att blogga på länge, inte heller hunnit med bloggrundor....tyvärr...
***
Men nu ska jag visa lite av dom korten jag har gjort den sista tiden...
Här är ett kort till en liten tös som fyller 1 år, en jobbarkompis som beställt det...
Gillar verkligen pappret här som är från Magnolia....sååå snyggt!
***
Nästa kort är ett julkort, dags att börja göra såna på allvar nu:)
***
Har gjort några julkort till, men dom får ni se i Vildabloggen framöver för dom är dit.....dom har ju bara helt underbara julstämplar....
***
Det vet var lite nytt från mig, och jag vill passa på att Tacka för alla fina kommentarer. Sånt värmer mitt hjärta:)

Ska åxå ta mig tid och titta in hos Er åxå...längtar att få gå på en lång bloggrunda nu och få massa härlig inspiration från Er...

Inga kommentarer: