söndag 12 december 2010

jul, jul strålande jul :)

Nu närmar sig julen med stormsteg....och jag bara älskar det :) Lite stressande är det dock i år då jag inte har nån vidare ide på vad jag ska köpa i julklapp till mina systrar....men det löser sig väl kanske...
Julkorten ska snart skickas åxå, och jag håller på för fullt för att göra kort....både till mig själv och till beställningar....
***
Översta kortet idag är ett beställningskort....
Kortet ska vara till en tjej som gillar katter och rött....och så här blev hennes kort...Köpte en ny Nellie Snellen dies, som jag använt här för första gånger...
En närbild på lilla kissen och så vet jag inte om det riktigt syns här, men hela kortet glittrar i silver....
***
Här är ett kort som åker med till jobbet imorgon....jag har fått några beställningar där så jag tar med ett gäng så får dom välja själva....

Blommor och snöflingor...

Rosett...och runt motivet har jag smält utee...

Insidan av kortet.
***
Nu blir det att förbereda sig för stora tjejen här hemma som ska lussa med skolan idag...
Kram på er alla!






4 kommentarer:

Terés sa...

Men så fint... Å insidan är klar oxå!

Kram!

Anonym sa...

vilka fina kort, gillar att du ofta använder en färg el liknande färger det blir så lugna stämningsfulla kort.
jättefint /nina (Niwa)
http://scrapbooking.wanis.se

E sa...

Gott Nytt År tjejen! Hoppas du haft en mysig jul o nyår! Gillar dina snygga julkort:)
Kram

Karin sa...

Hej vännen! Vilka underbara kort !!
Gott nytt år, massa kramar!