tisdag 23 augusti 2011

Liten uppdatering....

Usch vad jag är dålig just nu på att uppdatera här....jag har gjort en hel del, men som sagt....jag är seg på bloggandet. Ska bättra mig!

***
Mitt första alster är ett DT uppdrag till Vilda stamps. Jag har altrat en liten låda som jag kan lägga pengar som jag får när jag säljer kort....pengar som går rakt iväg till nya scrappsaker:) Så nu kan jag lägga pengarna i denna låda...
Alla stämplar kommer såklart från Vilda Stamps ...








***

Mitt andra alster för idag är ett bröllopskort, ett kort som skulle gå i rött/vitt och silver.
Tyvärr så är det dåligt fotat, färgerna är klarare i verkligheten...


Insidan.....


***
Ja det var allt för idag.....och jag vill påminna er om att kika in i Vilda stamps blogg , där kommer varje dag upp nya helt galet läckra alster från alla deras DT´s :)

Ha det gott!
Kram!













4 kommentarer:

Stephi sa...

jättefint, mysigt färgval

Unknown sa...

Helt underbara alster Lotta! Så vackra papper och fin fina detaljer! Man har ju sina perioder då man bloggar mer och mindre! Men vi finns ju kvar här! Kram

Anette sa...

Snyggt!

pojjo sa...

Åh super fint.. vilken jätte söt stämpel :D