måndag 31 oktober 2011

Första julkortet i år...DT-alster

Här kommer jag med lite DT- alster åt Vilda stamps, och också mitt första julkort för i år. 

Stämplen här, Tomtens släde är så fin tycker jag..Den lite vägvisaren är från julkitet.

Insidan, här stämplade jag lite söta svampar som även dom kommer från julkitet. Stämplen God Jul och Gott nytt år  önskar.....den använder jag på alla mina julkort på insidan. Den är ju bara så fin och så användbar!! Ett måste när man gör julkort enligt mig :)

***
Här har jag testat nåt som jag inte har testat förut.....Krympplast! Men oj så söta dom blev. Stämplade och swich in med dom i ugnen en liten stund.....Sen när dom var färdiga la jag lite glitter på dom.


På mina nästa DT alster för Vilda kommer ett eller flera av dom här hamna på mitt kort :)


Ni missar väl inte att beställa Vilda stamps kit , Kvinnligt .....sånt får man inte missa!!! Så skynda in och beställ!

Ha det gott!
Kram

3 kommentarer:

Anette sa...

Ett jättefint julkort och krymplasten blev väldigt fin.

Ywonne sa...

Snyggt !
Lite fränt med krynpplasten...har inte testat det...får hamna i
- Att Göra Korgen -
Ha det...

Anonym sa...

Snyggt som alltid :-))
Vildas Puck