fredag 5 september 2008

Vunnit en biljett till mässan...

Gissa om jag blev förvånad idag när jag hämtade posten....där låg ett brev från Scrapduon.....Varför då täkte jag...Slet upp brevet innan jag kommit in, och där låg en biljett till mässan i Göteborg för en dag.....Wow!! Då hade jag, fast jag hade glömt det, skrivit en kommentar i deras blogg där dom sen drog en vinnare........Så nu går jag in gratis på mässan.....Gissa vad jag ska lägga dom 80 kr på:)

Igår ringde min svägerska åxå och frågade om jag kunde göra ett enkelt kort till en som skulle gifta sig, hennes dotters gamla kompis var det....Så hon ville ha med en dikt bara som hon hittat på nätet. Och självklart tackade jag ja.....sånt är ju bara så kul......Så här blev resultatet.....så trillade det in en liten slant till till mässan.....Alla bidrag är välkommna, lär väl gå åt en och annan krona där....kan jag tänka mig:) Och nu väntar jag som en TOK;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men oj, vad längesen det var sen jag tittade in här *skäms* Har haft fullt upp med skolan hela veckan. Massa snyggt har du gjort sen sist, Vacker utsikt är helt underbar!

Hoppas allt är bra med dig och att du hojtar om du ser mig på mässan på söndag!

Kram

Jeanette sa...

Vilket härligt kort! hoppas du haft det trevligt på mässan.

Kram Jeanette

Anonym sa...

helllooo..
no my dear.. det är den 11 oktober.. som det är träff alltså. så grabba tag i syrran och kom vetja.. =)
grattis till biljetten.. jag var där i går (lördag) snacka om att det går pengar.. jag köpte INGA papper.. rekord!! bara lite små tjafs.. men hundralapparna rök ändå.. funderar fortfarande när jag växlade 500 hundringen.. kommer inte ihåg det.. hahaha..
kram kram
Kajsa