onsdag 8 april 2009

Award...



För ett tag sen fick jag en fin award av goa och gulliga Essmo. Tack snälla Du!

Nu vill jag skicka denna vidare....det är svårt bara att bestämma vem av alla duktiga bloggare som jag ska ge den till....Men efter att ha funderat lite så har jag bestämmt mig för dessa....

Asamia - En grymt dukigt kortmakare....tokgillar hennes kort.

Angelica - En härlig tjej som är en duktig scrappare, men åxå en rigtig hejare på att redigera foton i photoshop......

Lena (min lilla mamma) - För hon är min lilla snälla mamma som har blivit riktigt duktig scrappare åxå.....

Jag ska åxå passa på och tipsa om att samma goa Essmo som jag fick awarden av, har en fin bloggcandy i sin blogg......som JAG har tänkt att vinna;)....eller jag skulle gärna vilja det i alla fall....

Nu ska jag upp och skapa lite nya kort....har legat lågt några dagar, har varit jättetrött på kvällarna.....Men nu är jag riktigt långledig, jobbar inte förän på tisdag igen....HÄRLIGT!!

Ha en härlig skärtorsdag kära bloggvänner!!

4 kommentarer:

Fia sa...

Jag har ytterligare ett litet "pris" till dig.

Hoppas att du får en skön påskhelg!

Kram Fia

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Åh vad du är gullig! Min första award! *ler megabrett* Den ska jag spara för alltid!

Och nu innebär detta att jag ska komma på vem den ska vidare till... Majj gadd, hur ska jag lyckas välja ut det bland alla?? ;-)

Föresten - ska du vinna Essmos scrapgodis? För det trodde jag att jag skulle göra? Hmm, hur ska vi nu lösa detta då? ;-)*tänker så det knakar*
Fast jag tycker faktiskt att du har gjort dig förtjänt av vinst, är man så gullig och snäll så finns det liksom inte så mycket val egentligen! =)

Hoppas du får en riktigt trevlig påsk, vi hörs kanske innan, men om inte - sköt om dig!

Kram / Angelica

Kamilla sa...

GRATTIS VÄNNEN, verkligen välförtjänad :D
Härligt med långledighet :D :D

Lena50 sa...

Åh, tack vad glad jag blir....
nu är min dag räddad, och vad glad jag bli över dina ord, att jag blivit en riktigt bra scrappare, jag får väl börja tro att jag blivit det då..Tack min lilla gumma!!!
Nu ska jag bara fundera vem jag ska skicka den vidare till!? hmmm...