måndag 16 november 2009

CC på house of inspiration....

I helgen som var nu var det CC på House of inspiration, min tanke var att jag skulle hinna med ganska många av deras tävlingar.....Tyvärr blev det inte så, tiden räckte inte till.....Men jag fick gjort till två tävlingar i alla fall....
****
Det ena var utmaningen att använda en stämpel som man aldrig använt tidigare. Jag köpte denna lilla älva från the greeting farm för nån månad sen, men aldrig använt den....Nu fick jag möjligheten att göra det och jag tror visst att det har blivit en liten favorit:)
Andra tävlingen som jag hann med var att scrappa i vintagestil....Här har jag gjort bakgrundspappret själv med distresser och stämplar. Stjärnorna fick lite embossingpullver åxå:)

En liten detaljbild på snöflingan i ringarna:)
***
Tja, vet ni vad.....jag tror jag fortsätter med mitt julkortstillverkning......NUUU:)



9 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Vad vore livet utan Vintage.. :) Snygga julkort.
Ha det gott.

Laila sa...

Men så mycket vackert jag hittade på din blogg! :-) Nu ska jag snoka vidare här inne.

Cornelia sa...

KUL att du ville vara med hos oss i helgen! Jättefina julkort!!

Maja Stokk / eyovine sa...

Superfina julkort =)

Aase sa...

Underbara kort, jag hann med tre av deras utmaningar , men hade också velat fått gjort fler, men började nog bli sjuk redan på söndagen låg i soffan hela dagen... NU sitter jag uppe, men febern återvänder brrr vad röset det är idag.
Kram Aase

Theresia sa...

Riktigt härliga kort! Kort hör ju julen till...

E sa...

Hej tjejen! Skulle oxå varit med på ccn va min plan men sen kom det annat i vägen, typiskt.
Tokgillar ditt vintagekort! Tufft!
Kram på dig!

Yoli Design sa...

Hej hej vännen!
Hoppas att allt är toppenbra mé dig!! :D

Här inne är det lika kreativt som alltid och wooow säger jag bara! Vilak härliga kort du gör!! Så skojj att titta in här!

Kraaaaaaaaam

Yoli Design sa...

Så mycket läääckra kort du gjort... mumsiga och juliga!! :D hihi

Kraaaaaaaam