tisdag 10 november 2009

Julkort nr 18 och 19.....

Usch vad det är svårt att fota nu vid den här tiden på året....blir inte bra!!! Denna gång försökte jag med Lindas sätt, att fota ett vitt papper först och sen ställa in vitbalansen osv....Blev väl så där kan jag säga, inte helt nöjd.....Så färgerna stämmer inte riktigt med verkligheten....så ni vet...
***
Ett julkort med min favorit-stämpelmotiv. Bara tokgillar denna snögubbefamilj. Tyvärr är det inte min stämpel, utan jag har lånat den av en vän på nätet....Visst är den underbar!!!!
Stämpelsnacks julkortstävlingar rullar på och denna gång är det att göra ett kort i blått/vitt och silver. Ett väldigt enkelt kort blev det, har embossat den fina granen och sen lite silverstickles runt om pappren och på blommorna.
....en lite närmare bild på det:)
Imorgon är det min lediga onsdag, gaaaaaanska gott kan man säga. Hoppas på liten stunds scrapping imorgon, beror kanske hur tjejerna här mår imorgon. Dom fick sin nöff-nöff-spruta idag. Hoppas dom inte har alltför ont i morgon och att dom klarar sig utan feber.....

******
Nä, nu är det bara och hugga i nästa julkort:)

1 kommentar:

MiaS sa...

Vilka söta julkort! Håller med om snögubbefamiljen - verkligen fin stämpel. En annan rolig snögubbestämpel är formas snögubbar som sjunger.