måndag 18 oktober 2010

Lite nya kort..

Trots kanonväder ute i helgen har jag suttit och gjort lite kort. Har väl haft lite dåligt samvete, men det har kliat i mina pysselfingrar. Och efter att ha storstädat huset i lördags tyckte jag att jag kunde få belöna mig att sitta och pyssla på söndagen:)
Jag tokgillar inte hÄnglar stämplarna direkt, men endel tycker jag faktiskt om....denna stämpel är en av dom som jag faktiskt gillar.
Gjort kortet i höstens färger...och jag gillar textstämplen som så klart kommer från Vilda stamps
***
Och det blev ett halloweenkort till faktiskt, har adrig gjort det förut....jag är inte mycket för halloween, men det var faktiskt riktigt kul att göra såna kort. Roliga färger och kul motiv.

Har ett litet spindelnät längts ner i hörnet med massa (vidriga) spindlar...Har sprayat kortet med ett glitterspray, nyns dåligt på fotot så här, men ni kan se lite på denna detaljbild. Fast i verkligheten glittrar det som bara den:)

Sista kortet...är inte riktigt nöjd med detta, gillar inte färgkombinationen jag fick till här...Egentlgien skulle detta kort vara till CC som var på Svensk scrapbooking...Jag började men hann inte färdigt. Och som sagt, bra blev det inte...så det gjorde inget att jag inte blev klar..
Tycker däremot textstämplen är rätt häftig....hehe...
***
Imorgon ska jag lägga upp ett DT kort som jag får visa nu....så glöm inte att kika in i morgon igen :)





2 kommentarer:

BellaMio sa...

Tycker oxå att du var värd en pysselstund på söndagen när du städat så flitigt på lördagen, hihi...

Finfina kort har du oxå gjort!! Jag gillar ju du stil med lite mer murriga färger...

Och hÄngeln, det är en av dem som jag oxå gillar ;)

Tack för titten!

E sa...

Du gjorde helt rätt i att unna dig en pysselsöndag tycker jag:) Och kortet med hängeltjejej gillar jag skarpt, det blev verkligen jättefint! Tack för bebisgrattiset:) Du har inte missat det för jag hade inte skrivit nåt om det förrän nu:) Ja det ska bli jättekul o spännande! Kram kram