torsdag 21 april 2011

Studentkorten börjar trilla in....

Ja, nu så kommer det nog bli lite studentkort här ett tag.....har en hel del på beställning, vilket är jättekul.

***

Det första kortet är till en tjej som gått omvårdnaslinjen.....Jag hittade denna jättesöta sjuksysterstämpel som jag tyckte passa bra. Men för att få till lite studentkänsla har jag stämplat den fina textstämplen som kommer från Delfintryck....

åsså en liten studentössa i ena hörnet. Tjejen som skulle ha kortet gillar starka färger och gärna i rosa.....
Närbild på den söta sjuksystern....

Insidan...

Här har jag bla stämplat och skurit ut studenthatten med bok som kommer från....Vilda stamps....såklart :)

***

Nästa kort är till en kille.

Här blev det ett vanligt studentkort. Hörnstämplarna och texten är från Vilda...


Insidan här...

....även har har jag gått lös på stämplar, bla från Delfintryck igen. Det är den studentsång-stämplen som kommer därifrån, tokgillar den stämplen.

**

Så, nu är det bara att börja med nästa studentkort....på återseende :)










5 kommentarer:

Stephi sa...

superfina kort!!!

yvve sa...

Vilka härliga kort, jättefina.

Cornelia sa...

Jättefina kort! Tänk, att det snart är dags för studenterna... det var ju nyss JUL?!

Glad Påsk!

frubards pysselkök sa...

Hej goaste Lotta! Underbara och härliga kort du får till! Och tänk, snart är det examen och studenten för många...
Vill gärna ge dej en sak, den finns att hämta hos mej...

Kram // Kikki

E sa...

Vilka snygga studentkort du gjort bruden!! Har aldrig gjort något studentkort men i år har jag ett par stycken som ska göras, så jag kommer antagligen springa här som en tok o hämta inspiration:)
Trevlig helg!
Kram Elin