fredag 6 maj 2011

Award

Har fått en rolig award av gulliga kikki/ http://frubardspysselkok.blogspot.com/
ll denna award ska man berätta 8 saker om sig själv som kanske inte så många vet om. Så nu ska jag berätta 8 saker som du kanske inte visse om mig.
1. Jag är helt vansinnigt rädd för alla kryp, men mest getingar och spindlar. Min fobi för dessa monster är enorm, getingarna förstör mycket av min sommar.
2. Jag gillar inte att bada i simbasänger eller ute i sjön/havet, kan knappt simma. Kan bara simma om jag vet att jag når botten.
3. Jag vill ha ett nytt jobb...NU!!!
4. Älskar sill och färskpotatis och till det en iskall öl, så nu längtar jag som en tok att få börja äta det.
5. Älskar choklad.
6. Tittar väldigt sällan på tv, och nästan aldrig på filmer.
7. Är ibland ganska lat av mig.
8. Önskar jag kunde laga till goda fiskrätter, men jag är jättedålig på det.

Så, det var lite om mig.....allt visste ni kanske inte. Nu vill jag skicka denna vidare till
*Stephi
*Terés
*Sari

*****

Nu ska jag fota lite av mina nya kort, det var ett tag sen jag uppdaterade här men jag har inte legat på latsidan för det. Blir några stycker att visa upp här sen....

Inga kommentarer: