måndag 12 september 2011

Heja Elfsborg och så lite kärlek..

För ett tag sen fickjag en beställning på ett kort som skulle vara till en liten tjej som ofta är jättesjuk. Hon åker ambulans flera gånger i veckan ibland...hon är jätteallergisk mot det mesta och speciellt på sommaren. Då kan hon oftast inte gå ut alls....så hon får sitta inne och då är hennes stora intresse att titta på fotboll och då när hennes älskade Elfsborg spelar. Så jag fick i uppdrag att göra ett kort som skulle gå i elfsborgs färger och gärna med fotboll som tema......Det var inte lätt, men så här blev resultatet.


Insidan, här skrev jag ut deras logga...

Här är ett kort till ett par som ska gifta sig. 

Insidan....

.....och baksidan fotade jag faktiskt denna gång åxå. 


***
Nu ser jag fram emot den stora träffen i Mölnycke som är i helgen....nån av mina läsare som ska dit? Ska bli  riktigt kul att få träffa så många goa scrappglada tjejer :)

Ha det gott!
Kram

6 kommentarer:

NHL sa...

Så fina kort!!!
Gillar speciellt fotbollskortet= uppfriskande :-)

Unknown sa...

Underbara kort!!! Så himla fina båda två!Den lilla tjejen måste ha blivit överlycklig av ett så fint kort! Kramli kram

Anonym sa...

Jätte fina kort

Stephi sa...

väldigt fina kort båda 2. Undrar var du köpt den vackra bröllops stämpeln?

Annika sa...

Jättefina kort! :D

Kortet till tjejen vart ju riktigt bra. Det är lite roligt när en beställning blir lite av en utmaning. :)

/Annika

Marie Eriksson i Bredbyn sa...

Ååå vilka fina kort du gör !