tisdag 10 juni 2008

Ännu en LO till bloggpartyt.....

Nu är det lååångt mellan uppdateringarna här. Scrappar ju nästan aldrig nu för tiden. Men jag satt faktiskt en stund i går kväll och fick gjort denna LO. Den är till bloggpartyt som är i gång nu, och denna utmaning är det Puman som har lagt ut. Man ska scrappa i färgerna grönt, gult och rött. Första gången (tror jag i alla fall) som jag inte har använt nåt mönstrat papper.....känns lite konstigt. Det var roliga färger, dom tre färgerna är ju mina favoritfärger.
Ska försöka vara med på några fler utmaningar i bloggpartyt, nu när vädret blivit lite sämre så kan man kanske sitta inne ibland och scrappa utan dåligt samvete.....

10 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin, gillar färgerna och cirkeln. Tänkte oxå scrapa lite nu när vädret tillåter, men tiden räcker ju inte till!! Du vet med skolavslutning och allt, längtar så till semestern =)

My sa...

as snygg ju! jag gillar dom färgerna!

Jenny sa...

Jättehärlig ny lo!

Li@n sa...

Tänk va fint det enkla är..!
Kram

Lena50 sa...

Det är inte din stil, att scrappa, men så jättefin, färger man kanske inte sätter ihop, om det inte är en utmaningen....hur fin som helst, superläcker!!!!

Anonym sa...

Tycker absolut du ska testa Viktväktarna! Jag gillar det för att man får äta allt, man lär sig äta välbalanserat och regelbundet och det är verkligen det som är nyckeln! Jag är väldigt glad att jag "tog mig i kragen", har inte tyckt det varit jobbigt en enda gång. Bara att hoppas att det håller i sig :-)

E sa...

Det va ju snygga färger ihop! Har nog aldrig tänkt på att sätta ihop dom, men det gick ju fint. Snyggt med ringen och swirlsen som inramning.

Vi skrev ju om Ullared för ett tag sen och jag svarade nog inte tillbaka det sista jag tänkte då, det va iaf att jag är lite avis på dig som har så nära dit:) Det är som sagt ett häftigt ställe! Och mitt ute i ingenstans känns det som, och det finns ju verkligen allt. Vilken affärsidé! Och att folk vallfärdar från alla håll och kanter...

Kram

E sa...

Åh va jobbigt att datorn har gått sönder, hoppas den blir lagad snart. Man vänjer sig ju så fort vid sin nya dator när allt går mycket fortare! Och så är det ju tråkigt om du är borta länge från nätet oxå:) Ja norpa temat/rubriken du, det va en kul utmaning. Ser fram mot din LO på samma tema:)

Kram på dig

kramiz Lina!! sa...

Jättefin LO!!! Det går jua tt få till det riktigt bra utan mönstarde papper oxå!!! Jättehärliga färger ihop!!!

Anonym sa...

Ljuvlig färgkombination på denna LO!