onsdag 27 augusti 2008

Resultat av mitt DT paket...

Ja, nu kan jag visa lite av det jag har sysslat med den sista tiden. Det är LOs jag har gjort åt Pysselparadiset. Det var ett paket som verkligen var Jag:) Färgerna och dekorationer, kunde inte blivit bättre.
Här har jag använt mig av Sassafrass Lass: Dreamsicle, den lilla fjärilen från Petaloo, You Do alfabetspärlor och vellum i silver.......det finns att hitta hos Pysselparadiset.....Resten är "skräp" jag hittade här hemma:) Jag bara älskar detta foto på Tindra och My. Tindras min här är så härlig:)



Denna LOen satte jag mig att göra det första jag gjorde när jag fått paketet. Detta papper från DCWV: Wild butterflies............alltså finns det finare papper?? Tur att jag fick det, annars hade jag aldrig vågat sätta kniven i det pappret. Färgerna och att det glittrar så....det gillar jag:) Förutom det läckra pappret så har jag här använt dom jättesöta blommorna från Petaloo, alfabetspärlor, fjäril och lite vellumpapper som jag stämplat på......



Jag kommer snart åxå lägga upp ett kort som jag åxå gjort åt Pysselparadiset.

Nu är det bara att vänta på nästa paket:)

18 kommentarer:

Cath. sa...

O, så fina! Gillade speciellt Tuva-LOn, den var så härligt somrig!

Cattis sa...

Vilka härliga layouter och det nedersta gillade jag mycket så färgglad och mysig!

http://kathis.blogg.se/

Jeanette sa...

Superfina los. Vilka fina swirls på den översta och härligt kort. På den understa har du fått jättefin harmoni med färgerna från Tuvas baddräkt och papprena och detaljerna. Kram Jeanette

Anonym sa...

Åh så härliga, jättefina färger!

Anonym sa...

Vad kul att se dina första DT-verk! Snygga var de också, gillar speciellt Bad-tuva, pappret är verkligen superfint.

Lovar att jag ska hälsa om jag ser dig på mässan, men jag är ju sååå dålig på ansikten... Ser du mig så säg hej! :-D

UlrikaT sa...

Fantastiska LOs! Underbara färger :)

Kristina sa...

Jätte fina sidor!!!♥

mia.t sa...

Jättesnygga layouter med många härliga detaljer.
//mia

M@gs sa...

Vilka helt underbara LO.
Kram

Anonym sa...

Vilka underbara Lo:s, jösses vad du har utvecklats!! Önskar jag oxå gjorde det, men just nu har jag ju fullt upp med att försöka komma ur min scrapsvacka! =)

Kamilla sa...

OOO så himla fint :)
Du är så duktig!!

Karin sa...

Vilka otroligt fina layouter, Gillar verkligen din stil!
Alfabetspärlorna är ju helt underbara.
Pysselparadiset kunde inte valt en bättre DT...=)

Lena50 sa...

Dom är ju helt underbara, så fina detaljer, har sagt det förr, men säger det igen, du är "grym" på att dekorera dina LO, jag var bara tvungen att ha samma matreal, så jag har beställt ett sånt kit på pysselparadiset :)

Annica H sa...

Jättefina layouter! Din Dt mamma måste vara jätteglad just nu! :) Den översta är min favorit, gillar den skarpt. Hoppas att ditt nästa paket kommer fort, så vi får se mera fint från dig! :)

Anonym sa...

Snyggt!! Vilka underbara papper! Du har verkligen lyckats med dina LOr

Anonym sa...

Åh vad fina. Och vad roligt att du är på gång! Ser fram emot kortet och nästa uppdrag:D

Miss Goldie sa...

Wow, vilka härliga alster! Det måste ha varit ett underbart paket du fick! Det blommiga glitterpappret var ju helt fantastiskt!

Tack för de gulliga kommentarerna i bloggen! Japp, jag har ritat själv runt fotot på den svarta LO:n. Bokstäverna på den svarta LO:n är fråna American Crafts, LAX heter de. Det är ett stort häfte med massor av bokstäver, både stora och små och vita och svarta. Väldigt användbara. Tyvärr börjar mina ta slut, jag har haft dem ganska länge.

Örnen sa...

Åh vilka läckra saker du har fått att skapa med! Reaultaten blev ju kanon!!