lördag 13 februari 2010

CC på CountryScrap....

Äntligen en CC nånstanns.....denna gång hos CountryScrap, och det fanns massa roliga tävlingar. Tyvärr hinner jag nog inte vara med i alla, men några ska jag allt försöka vara med i....
Det första kortet här är dock inte till CCen, det är ett beställningskort.......
Det är ett dopkort som dom som ska bära fram lilla Jolene ska ge, önskemålet var att få med det på framsidan på nåt sätt....Jag funderade, men kom inte på nåt bra....Sökte tips på Svensk Scrapbooking och då kom Scraplinda på detta, att man helt enkelt kan skriva "till vårt fadderbarn"....Tack Linda:) Är dock inte riktigt nöjd med kortet, tycker "skylten" med namnen på blev för stor.....
Det andra kortet här är däremot till ContyrScraps CC, till tävlingen Monokromatisk....meningen är att man ska scrappa i brunt, man får ha med nån liten färg om man vill....Jag har gjort pappret själv med distresser och massa stämplar......Sen fick jag med lite blått åxå i blommorna och bandet....

En liten detaljbild på Tim Holtz underbara jumprings....tokgillar dom, i den ringen har jag hängt lite nycklar.....nycklar som jag fått av Kristina (frubards pysselkök) Tack snälla du, du vet precis vad jag vill ha...hehe...
Nu dags att ge sig på nästa utmaning, tror det blir till Vintage tävlingen....



2 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Helt magiskt vackert =)

Kram Maja

Susanne sa...

Gu va fint!!! Du är jätteduktig!!
Kram
Susanne