tisdag 9 februari 2010

jag har skapat....

Det har faktiskt blivit några mer kort här....fast nu när jag inte har nånstanns att sälja dom så har jag väldigt svårt att få till annat än Grattiskort.....när jag inte har nåt speciellt att göra till så blir det lätt bara ett Grattiskort. Men nu har jag lovat mig själv att verkligen försöka göra några andra.....Ni som inte säljer era kort, hur tänker ni när ni sätter er för att göra ett kort?? Alltså, hur bestämmer ni er för att göra ett "kramkort" eller ett "Tack kort" tex??
Nu har jag i alla fall försökt att göra annat är grattiskort......
......så här är först ett Tack kort. Har köpt nya Tim Holtz stämplar som jag bara tokgillar. Speciellt den lilla söta fåglen, den är underbar!! Har även använt Tim Holtz mask....
Detta kort är jag inte så nöjd över direkt....har lekt lite med distresser och stämplar i en salig blandning....men som sagt med ett sådär resultat....
...detaljbild på fjärilarna....
***

Nu är det snart mässa i Borås....ska bli så jäkla kul!!! Längtar som en galning och listan börjar bli låååång:) Vilka här som hälsar på min blogg ska åka till mässan?? Vilken dag i så fall?? Jag åker bägge dagarna, får ju inte missa nåt...hehe...

8 kommentarer:

Mrs X sa...

Vilka fina kort! Jag tycker det andra blev riktigt läckert!!
Jag gör ju inte så jättemycket kort och jag säljer inte, så jag spar dem på hög. Bra att ha! :)
Vill du ha lite utmaningar så har vi CC på Countryscrap torsdag-söndag. :)

Anonym sa...

Snyggt Snyggt Snyggt

Om du har problem med vad du skall göra för kort ,som du skrev på svenskscrapbooking så gör som jag...
jag gör en massa olika kort men sätter inte dit någon text alls....den sätter jag dit när jag vet om det skall vara ett namn eller ett grattis .eller.......
Sen har jag börjat att altra allt möjligt istället för att göra kort...stora tändsticksaskar,gamla plåtburkar...ets
Jag har tom köpt ett hårspray att ge bort som jag scrappat ,chokladask/eller chokladkaka att skicka till någon som är sjuk...
Jag köpte 5 billiga collegieblock,o scrappade ...uppskattat istället för att få ett kort när man fyller år o då slipper man köpa present till :-))
Jah jhar aldrig sålt ,men det är många som frågat om jag inte kan sälja sådana vanliga block som är scrappade men jag gör bara för husbehov.
Puck

Karin sa...

Vilka kanonsnygga kort! läckra! Härligt att inspirationen kommer tillbaka...
Om du inte vet vad du skall ha korten till så kandu ju vänta med att sätta på texten.. Eller du, det måste väl finnas nån annanstans du kan sälja dina fina kort!? Tycker att du skall kolla runt lite, vem kan säga nej till dig lixom!? :P

Jag är för lat för att åka till mässan.. Borås är alldeles för lååångt bort.. hihi.. men den 24/4 är det mässa i Kungälv, då kanske vi ses?

massakramar!

Millan M sa...

Jättefina kort! Tim Holtz är aldrig fel;)

Maja Stokk / eyovine sa...

Superläckra kort =) Gillar båda massor. Å stämpeln med fågeln är verkligen sååå sööööt.

Kramiz Maja

Nebulosa sa...

Hej!

Tack för besöket och roligt att du gillade min vintage-LO. :-)
Vad mycket fint du har skapat, ska kika runt lite till.

E sa...

Nämen kortet med hjärtat o fjärilarna tokgillar jag, det blev ju jättesnyggt! Stämpeln med massa stjärnor...I like!

Ja att bestämma vad man ska göra för kort e inte lätt, vet inte hur jag gör för att bestämma, det bara blir nåt annat än Grattis ibland:)

Det blir ingen mässa för mig för jag jobbar den helgen:( Men vet du va, jag tror Borås är inställt:( men det är mässa i Karlstad oxå samma helg....så ni får ta er en lite längre tripp istället!!
Kram på dig tjejen!

Cathrine/caca sa...

Nu har du verkligen kommit igång igen, härligt att se!
Massor av nytt fint. Gillar dessa båda kort riktigt mycket, supersnygga!
Kram