måndag 15 februari 2010

fler bidrag till CCen....

Nu är Countryscraps CC över och det har varit en jättebra CC, bra genomförd med massa bra utmaningar. Hade velat vara med på många av dom, men jag hann bara med tre stycken....en visade jag i inlägget innan och här kommer dom andra två.
****
Detta kort är till Vintage utmaningen.....en stil jag gillar men denna gång tyckte jag inte att jag fick till det så bra.....nåt fattas på kortet tycker jag....men vad kommer jag inte riktigt på...

här är en liten detaljbild på lite pearlmaker....

Den sista jag gjorde var till utmaningen där man skulle göra en KAOS award....denna blev jag lite mer nöjd med....har dock inte bestämmt mig än vem som ska få den....ska göra några fler tänkte jag åxå...

...detaljbild på blommorna och pärlfloss som jag är jättedålig på att använda, men blir ganska snyggt
tagit en liten detaljbild även på tagen jag har gjort, färgat in med distresser, stämplat och sen använt UTEE i kanterna....

Nu väntar jag på nästa CC, vem har den tro?? Nån som vet....för det är så kul med CC...eller hur:)



1 kommentar:

Tesa/Therese sa...

Tack för dina ord:)Stort grattis till din vinst hos Country Scrap. Kram Tesa