onsdag 18 maj 2011

lite nytt...

Ja, d var det dags för en liten uppdatering igen......allt jag gör nu är beställningskort, har massor just nu.
Så första kortet idag är ett kort till en liten Molly som ska ha namngivning.
Kortet går i rosa, och med den söta bäbisen som jag tror kommer ifrån Forma Hantverk. Söt är den i alla fall....

Insidan blev såhär...hade lite funderingar på vad man kan skriva inne i kortet. Men det blev bara På Namngivningsdagen....hoppas det blir bra.


Nästa grej här är ett album som jag har klätt på fram och baksida. Det är till min syster och några kompisar till henne. Dom slutar 9:an nu och dom ska ge såna här till två av sina lärare som dom har tyckt mycket om. Insidan ska dom själva fixa med kort och så....men utsidan fick jag äran att ta hand om. Här är första albumet, läraren här gillar motorcyklar och älskar att fika...och han gillar blått.


Fick med en motorcykel och ett litet fikahörne.....
Baksidan skrev jag en liten text och textstämplen från Vilda stamps.....

Nästa album är nästan klart, gör färdigt det ikväll så det kommer jag visa vid nästa uppdatering.


Nu blir det min pysselhörna resten av kvällen.....för det går väl inget intressant på tv:n, det brukar det ju inte göra så varför skulle det göra det ikväll...hehee..









4 kommentarer:

Stephi sa...

dopkortet är så himla fint, vilken underbar stämpel.Fint med det utstansade och blommorna
Det som läraren ska få tycker jag oxå blev snyggt, cool motorcykel du hittat:-)

Anonym sa...

Underbart fint dopkort!!Så härliga färger!

Unknown sa...

Båda dina alster är så otroligt snygga! bebis kortet så ljuvligt vacker, albumet otroligt snyggt! Ha en toppen dag vännen! Kramelikram!

Malin-Helena sa...

Gulligt dopkort! Är sugen på den där punchen från Martha Stewart, den är så himla fin och användbar.