tisdag 11 augusti 2009

Ett julkort mindre....

Så där ja, ett julkort.....bara 99 kvar....hahahaha....eller nåt åt det håller:) Kändes lite knepigt att göra julkort, men samtidigt kul. Men jag måste ha mer julstämplar tror jag.....ska nog ta och kika runt lite.....Stämpelboden ha ju gulliga.....vet ni har nån shop som har fina julstämplar får ni gärna tipsa mig om det:)
Sen har jag gjort ett bröllopskort...ett kort som jag fått beställning på. Killen som ska gifta sig är tydligen jaktintresserad så kortet skulle gå i lite jaktstil.....Jag klämde dit ett litet rådjur.....Hjärtet har jag målat med crackle paint och sen duttat distressdyna på och sen torkat av överflödet....då blir den så där lite "smutsig och sliten"...sen lite guld och bling måste ju vara med på ett bröllopskort....eller hur:)



Nu ska jag göra ett bröllopskort till, sen ska jag nog ta tag Pysselparadisets sista DT paket....tråkigt att det är slut där nu. Tänk att ett år går så fort....Hoppas jag får nåt mer DT uppdrag nån gång, det var så kul:)



9 kommentarer:

Örnen sa...

Fina kort! Jag förstår att du har mkt att göra :) 100 julkort!! Du är duktig du, det hade jag aldrig hunnit med.
Kram kram.

Lena50 sa...

Jättesött julkort...jag vet ju hur fina julkort du gjort förrut....och bröllopskortet...jag säger bara WOW, helt otroligt bra har du lyckats...rådjuret var klockrent...så duktig du är...det verkar inte vara nåt som du går bet på!!!! Kram

Mrs X sa...

Åh, du fick ju till det där bröllopskortet jättebra! Inte lätt med jakttema, men det här blev snyggt!!

Karin sa...

Vilket sött julkort ! å herreguuu.. 99 kvar.. haha, du är rolig du! =)
Bröllopskortet blev ju himla bra, snyggt med rådjuret..
Trist att det är slut hos Pysselparadiset, men jag är helt säker på att du kommer att hitta en ny dt-plats, du är verkligen superduktig!
kram på dig!! =)

Unknown sa...

vilken vacker julkort! Men jösses så fin bröllopskortet blev!!! Heeelt ljuvlig!!!

Tessalonika sa...

Gillar verkligen bröllopskortet!! Var har du hittat rådjuret någonstans, skulle gärna vilja ha den!!
Vill du ha hjälp med lite julkort kan du ju hojta:)
Kramiz....

Angelica - Angel - Dolliver sa...

"Puh! Bara 99 kvar..."
*ler*
Ja, jag kan riktigt tänka mig hur du sitter där och scrappar - snyggt, tjusigt, elegant - samtidigt som nedräkningen sker... ;-)

Julkortet är jättefint, stämplarna urgulliga och jag gillar det lite otraditionella stilen på det!

Bröllopskortet är vrålsnyggt! Att du lyckas få med allt på det viset?! Rådjuret och det krakelerade hjärtat , bröllopsparet och den vackra blombuketten! Wow alltså!

Ha de bäst snäckan!
Kram / Angelica

Anonym sa...

Åh redan julkort!! :) jätte fint kort! men bröllopskortet va bara såå fint!!

E sa...

Åh vad härligt att se ett julkort! Här har du oxå en julälskare:) Och mer lär vi väl få se hos dig med den megabeställningen:)
Och dina bröllopskort är ju bara sååå fina! Så mkt fina och finurliga detaljer!
Kram på dig!