torsdag 13 augusti 2009

Mera kort.....

Vad det gör mycket att låta bli att "slösurfa" på datorn på kvällarna....så mycket mer man får gjort då...Har sagt till mig själv nu att "nu för det banne i mig vara slut på slösurfandet" .....jag behöver göra kort i stället. Så nu ska jag bara kika runt det viktigaste, göra bloggrundor och kika i forumen ibland, det är jätteviktigt för mig. Men sen ska jag försöka låta bli datorn. Igår kollade jag inte datorn så mycket....och titta....3 kort fick jag gjort igår. Inte varje kväll det blir gjort kan jag säga:)
Här ett enkelt Grattiskort,
där jag har använt 3D lack på fjärilen....

Sen ett litet Grattiskort som jag hade beställning på......
Och så ett kort till med tekniken distressrutor. Det är så löjligt enkelt att göra dom här så det är nästan pinsamt att ta 40 kr för dom.....Men...jaja, är det nån som vill ge 40 spänn för det så får dom väl göra det....hehe....

Nä nu ska jag ta och göra fler kort, ska börja med DT paketet från Pysselparadiset tror jag visst....Sen är jag ledig imorgon åxå....hoppas få lite gjort då med....



11 kommentarer:

CillaT sa...

Så fina kort. Fjärilen var läcker=) Och varför är det så svårt att sluta slösurfa......

Kram

Uzaan sa...

VIlka fina kort du har gjort...igen... =)

Bettan sa...

Ojoj, det har visst blivit en riktig kortmakare av dig :-) Oh vilka fina kort du gör sen! Festligt med ett bröllopskort med traktor på :D
Vilken fin hjortstämpel :-o VILL HA! Var har du fått tag i den?
Ang julstämplar så har storyhouse just nu förbeställning på de allra ljuvligaste julstämplar :-)
Ha en trevlig kväll!

Unknown sa...

hi hihiii...ibland måste man prioritera! Underbar kort du hann göra! Alla så fina men olika!

Anonym sa...

Hej Lotta!
Undrar om du kunde tänka dig göra ett bröllops kort? Det är till den 19 september. Karin och Joakim heter dom. Rosa, silver och massa bling. Bröllopet går i Rosa och Karin är en rosa, silver och glittrig tjej.
Kram Jonna

Elli sa...

Så fina kort!:)

Bettan sa...

Va! :-o Var vi där samtidigt? Att jag inte kände igen dig då :-( Hade ju varit jättekul :-)
Men å andra sidan, jag tyckte det var kaos på ullared den dagen så jag var helt slut efter våra timmar därinne :D
Vi var där söndag den 2 augusti mellan 15 och 18:30 ca.
Samma dag? :-)

Bettan sa...

Så jag har mött din blick utan att känna igen dig och fått säga HEJ? :-o Hur snuvad känner jag mig inte nu då :D
Ja, jag kanske ska sätta en lapp i pannan när jag tar semester och skriva bettanspysselblogg på:D
Synd, det hade verkligen varit kul att "heja på riktigt" :-)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Sååå läckra! Jag är stum av beundran (vilken tur att jag fortfarande kan skriva då...)!
Och jag håller fullständigt med dig ang slösurfandet! Jag borde också bättra mig på den fronten - för just nu är jag så pysselsugen, men fastnar här vid datorn istället...

Distressrutorna är galet snygga - och värda sitt pris, tror det jämnar ut sig i slutändan - för vissa kort är säkerligen värda mer än 40:-...

Ha de bäst snäckan!
Kram / Angelica

Unknown sa...

halloj! notpappret du frågade efter har jag köpt från nettans, dom har en massa olika snygga gamla papper....
http://www.scrapbooking4you.se/

annkan sa...

Vad fina kort du gjort!

Haha, på tal om slösurfning. Hade just skrivit ett inlägg om det i min blogg, då jag ramlade in på din sida. Det är så sant som det är sagt, att man får mer gjort om man låter bli den där slösurfningen!

Ska försöka följa ditt exempel. :-)