torsdag 18 mars 2010

ett av tre dopkort.....

På söndag ska min lille systerson döpas och vi har fått äran att bära fram honom, ska bli riktigt kul. Jag har gjort ett dopkort till honom, men jag tänkte inte visa det riktigt än....
.....men jag har åxå fått en beställning på två dopkort till två små tjejer som ska döpas....
.....och det ena är jag nu klar med. Det blev visst lite rosa...hehe, namnet har jag skrivit i små vimplar...
På nallen har jag hällt på lite fun flock, ett sammetspulver som gör att nallen känns mjuk...syns kanske inte så bra här på bilden....
**
Tänkte påbörjat det andra dopkortet ikväll, men orkar inte....är otroligt trött och känner mig lite smått illamående.....Vet inte om det nån inbillning just för oron att bli magsjuk till söndag då dopet är....eller vad. Men nu ska jag gå och lägga mig.
God Natt!!

4 kommentarer:

Uzaan sa...

ett jättesött dopkort. =)

Tessalonika sa...

Vilket gulligt kort!!Ja det kan vara så att magsjuka är i flaggorna....Skulle på Mara i dag men det blev magsjuka i natt, så nu ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv:( Hoppas du klarar dig Lotta;)
Kramiz Tessan

BellaMio sa...

Sååå gulligt!! Och om du frågar mig är det absolut inte för rosa!!! Hahaha... Fin färg :)

Tack för titten!

Unknown sa...

åååh, så vackert dopkort! Tack för dina vänliga ord hos mig Lotta! =) *stoor kram* tillbax! Jo, pysslandet håller tankarna i ordning..*S* Får veta resultaten på testerna på Tisdag eller onsdag..Annars är det ganska bra, bara sååå trött =)