onsdag 24 mars 2010

Från dop till rock´n roll....

Det är lite glest med uppdateringarna nu för tiden.....men det är ju så mycket annat man måste göra åxå....hinner inte scrappa så mycket som jag vill. Dygnet borde ha många fler timmar tycker jag:) Men här kommer i alla fall en liten radda med kort jag gjort, och det är en blandning av dopkort och rocke´n roll kort:)
***
Börjar här att visa kortet jag gjorde till Ville, min systerson som jag och min sambo fick äran att bära fram. Har använt sammetspulver på nallen så han blev lite mjukare.....
.....sen för ovanlighetens skull har jag gjort en annan vikning på kortet....kors i taket:)
***
Nästa kort är åxå ett dopkort, detta till en liten tjej......Detta var ett beställningskort....
***
Sen till Rock´n roll kortet.....ScrappTorget har en tävling nu där temat är just Rock´n roll.....och om du skyndar dig jättemycket hinner du kanske vara med....den går ut vid midnatt....hehe...Jag tycker det är så kul att få göra lite tuffare kort ibland. Det blir ju lätt annars det där lite gulliga och söta korten man gör. Men det är riktigt kul att få tuffa till korten ibland....
Jag har embossat allt nästan med svart glitter pulver....

....och lite silverstickles här och där:)
Det var lite för denna gång.....nästa gång ska ni nog få sen ett kort till en golftokig 70 åring:)






4 kommentarer:

Maiden sa...

Jag ääälskar rock kortet!!! :-)
Kram

frubards pysselkök sa...

Du är bara för bra! Vilka super läckra kort! Både dopkorten och rockkorten. Hmmm, kanske att man skulle skaffa sig rock stämplarna....

Kram // Kikki

Wildärtan sa...

Du rockar ju mina sockar, Lotta!!

E sa...

Dopkortet va ju sååå sött o ljuvligt!
MEN ROCKKORTET!!!!! I LOVE IT!!!!!! ÅHHHHHHH SÅ SNYGGT!!!!!!!!