tisdag 30 mars 2010

Heeeeej.....

Måste börja med att berätta att jag har hittat en ny butik att sälja mina kort i.....Den förra butiken som sålde mina kort lades tyvärr ner. Men nu har en annan presentbutik, som lite lustigt heter Tindra....precis som min stora tjej gör ju:) öppnat i samma lokaler. Jag gick dit igår med en bunte kort för att visa och frågade om dom ville sälja dom åt mig....Och det var inga problem....och jag blev jätteglad. Man har ju blivit lite bortskämd med att så sålt lite kort och på så vis på in lite stålar till nya saker...Nu är det bara att hoppas att nån vill köpa dom åxå....
***
Jag har fått gjort några kort sen sist jag uppdaterade här åxå....
Detta är ett beställningskort, till en man som fyller 70 år....och hans intresse är golf. Så önskemålet var att ha med en golfare.....vill här Tacka tyrasmatte för hjälpen:)
***
Detta kort gjorde jag klart sent igår kväll och sen fotade jag det under kökslampan....så färgerna och ljuset är inte det bästa här dirket.....

....lite detaljbilder....bling lite här och där:)

....tjejen är på 3D kuddar....

Även detta kort fotade jag igår under lampan så färgerna stämmer inte heller här så bra med verkligheten....här har jag gjort bakgrundspappert själv med lite nya stämplar som jag köpte på mässan....och sen har jag använt min nya favoritfärg blad distresserna....Bundled sage....shit vad fin den är!!

Nä, nu ska jag se om jag får lite pysslat innan kudden ropar.....
Ha det gott!!


3 kommentarer:

Maria Thim Kokki sa...

Kul att du hittat en ny butik som vill sälja dina underbara kort =)
Glad Påsk på er alla därnere.

Kram Maria

Britt-Inger sa...

Så kul att få sälja sina alster och få en liten slant för det man gjort :)
GLAD PÅSK önskar jag dej och de dina.
Kram, Britt-Inger

E sa...

Kul att du kan sälja dina kort igen! Nu har jag vågat mig iväg till en butik här o frågat, och jag fick gärna ställa dom där:) Dom öppnade förra veckan så jag va där med en hög, spännande!
Kortet till Torsten va riktigt riktigt snyggt och vilken golfare:)
GLAD PÅSK vännen!
Kram