fredag 17 juli 2009

Ja, jag lever....

Ja, jag lever.....fast jag kan förstå att ni börjar undra. Det blir inte mycket gjort i scrappingväg nu, och bloggrundorna är varken långa eller många heller.....Trots att man i stort sett bara latar sig nu på semestern så känns det som jag inte hinner med det.....knepigt. Men jag lovar att ta igen det sen, jag kommer att titta in hos er och spana in allt fint ni gjort:)
Ja, som sagt.....det blir inte mycket gjort i min scrapparhörna nu.....men jag har haft ett bröllopskort på beställning. Så det har jag gjort nu och resultatet blev så här. Tokgillar detta brudpar som är från Magnolia....så söta:) Bakgrundspappret har jag gjort själv med hjälp av distresser och en massa stämplar:)....lite tyll och några hjärtan och vips ett litet bröllopskort:) Min svägerska, som skulle ha kortet, sa att hon var nöjd med det i alla fall.....hoppas det var sant....
Nu är det ju sagt att det ska bli sämre väder igen några dagar....då är det inte omöjligt att det blir lite scrappat i alla fall.....och en lååååång bloggrunda:)
Ha det gott vänner!!
Kram



14 kommentarer:

Maria Thim Kokki sa...

Superfint kort =)

Christel sa...

Åh, vilket gulligt bröllopskort!

Millan M sa...

Kortet blev verkligen bra! jag håller med dig - brudparet är bara sååå sött. Det finns ngt till dig i min blogg:)

Lena50 sa...

Men villket sött kort, så söt stämpel...och tyllet gjorde effekt, så ska ett brudkort se ut...får se om jag lyckas lika bra med fiskaren ...hmmm

Mill@n sa...

Superfint kort med massor av detaljer, välarbetat!! Nästan så att man få lite skaparlust tillbaka, tack för inspirationen!

Karin sa...

Jättefint kort! Kul å se att du lever.. även om det är semester.. hihihi... kram kram!

My sa...

vilket gulligt kort!:D

Uzaan sa...

Ett superfint kort.. Du har något i min blogg.

Mrs X sa...

Jättefint kort!! Läcker bakgrund och stämpeln är ju så söt. Måste bara fråga om du textat namnen för hand?? Snyggt!

Annica H sa...

Men så fint! :) Ljuvligt sött!
//Annica H

Hanna sa...

ÅÅååååh, så snyggt! :o) Är helt mållös - kortet är såå vackert.
Ha det bra!
Önskar dig en fortsatt trevlig helg, kramar från Hanna

Karin sa...

ps, du har nåt att hämta i min blogg,, ♥♥♥

Unknown sa...

men vilken underbar kort! Din färgläggning har blivit så bra! Grymt duktig har du blivit!!!

annkan sa...

Oj, vilket urtjusigt kort!

Hoppas du har det gott i sommarvärmen.
Kram på dig. :-)