torsdag 2 juli 2009

Snart semester.....

Nu är det snart semester, bara en ynka dag till....ska försöka stå ut:) I morgon blir det städning på jobbet.....inte så kul direkt men det måste väl göras det med......
Fick färdigt ett kort igår, trots värmen uppe i min hörna.....det är gaaaaanska varmt om jag säger så.....Men det får man trotsa om man vill få nåt gjort:) Blev så där nöjd, tycker bakgrundspappret blev för mörkt.....
Har ni sett att mässan i göteborg har flyttat i höst, ska inte vara på Svenska mässan längre....Kan undra hur vi ska hitta till Eriksberghallen...hmmm....Jaja, men jag och mamma har bestämmt oss för att ta in på hotellet brevid. Ska bli riktigt kul!!! Längtar som en tok dit....det är långt till 17 oktober....... Nån här som planerar att åka till mässan? Kanske till och ta in på hotellet?? Tänk vad det kommer att krylla av scraptokiga tjejer på hotellet.....hihi...
Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt kort, jag gillar det, även om jag kanske håller med - fast bara liiiiite - om att bakgrunden var lite mörk. Men supersnyggt!!

Jag och mina scrappartjejer - Järngänget, som jag kallar dem, de har varit med i min cirkel ända sedan vi började för fem terminer sen - ska åka ner på mässan. Lite putt över att de flyttat den, det var ju så enkelt att hitta till Svenska mässan.... *tjurar lite* Fast det kommer ju inte att hindra oss från att åka. Hoppas vi ses!!

(Tips!! Håll utkik efter en permobil med en högljudd tjej i, lär nog inte finnas många såna!! Jag var ensam permis på mässan -08.)

Lisbet sa...

Härligt snyggt med pärlnålen också. Great work

Anonym sa...

Mmmmmm,vilket härligt kort.
Hittar du inte till Eriksberg så hittar du kanske till Partille www.papperskraft.se deltagarlistan är komplett nu o det är en härlig blandning av butiker?
Eller så hittar du till bägge.hihi
Ha en härlig sommar
Puck/Stämpelboden

annkan sa...

Åh, det var jättesnyggt!
Vill passa på att tacka dig för DINA fina kommentarer hos mig.
Blir så glad. :-)

Kram på dig.

Ica sa...

vilken fin blogg och dina läckra project.. hur länge har du hållt på med detta??? hur får du dina ideer till dina LO??

ps: jag följer din blogg :D