tisdag 7 juli 2009

Lite nya kort....

Det blir inte många kort gjorda nu....trots att vädret är lite sämre....Men två kort har jag i alla fall fått gjort dom sista dagarna.....
Det första här är en av magnolias nyare stämplar....tokgillar dom söta små djuren....lär nog bli fler kort med dom framöver:)
Här har jag gjort ett litet kort till nån som kanske har flyttat:) Jag har gjort så många Grattiskort till butiken, måste försöka göra några andra åxå......

.....här är en liten suddig detaljbild som visar att staketet är satt på 3D kuddar:)
Nu ska jag titta färdigt på Michael Jacksons minnestund.....så tragiskt att en sån bra artist är borta!!






8 kommentarer:

Millan M sa...

Jättefina kort! Fågeln var verkligen ursöt!

Lisbet sa...

Underbarta kort - kommenterat mer i forumet.

Unknown sa...

vilka underbara kort!!! Hörde att du nyss fyllt år oxå...*S* Grattis i efterskott!!!!

Lena50 sa...

Jättefina kort, inflyttningskortet var supergulligt, gillar den stämpeln.
Ja, man kan lyssna dygnet runt på M. Jackson, helt unik!!!

Yoli Design sa...

wowwwwwwowowowow så läckra kort.
Helt magnifika båda två!! Å vad spelar kvantitet för roll när du levererar kort som dessa tjejjen!! :D oootroligt...

kraaaaaaam på dig!!

Jenny sa...

Fantastiskt fina och inspirerande saker du gör! Jag lägger till dig i min länklista så att jag hittar hit igen, hoppas det är ok...

Angelica - Angel - Dolliver sa...

HippHippHurra i efterskott! Grattis tjejen!
Hade ju ingen aning om att du också fyllde år så nära inpå! Härligt att fylla år på sommaren tycker jag!

Din gubbe får la komma in och läsa i min blogg, så han vet vad han kan fixa till nästa år *fniss*...
Ska kanske avslöja att detta var typ första gången min man gjorde något sådant här... Förr om åren har han både glömt födelsedagen och en gång bad han mig t.o.m att skjutsa honom till affären så han kunde handla till mig... Haha! Men i år blev det verkligen speciellt och jag är så glad att han gjort det! Det betydde extra mycket eftersom jag behövde det extra mycket!

Du? Sååå snygga alster du hunnit med att skapa! Och grattis till Tingtura-vinsten, det var ett skitsnyggt kort!

Hoppas att allt är bra med dig och att du får njuta av många härliga soldagar!
Ha de bäst tjejen!
Kraaaaaaam / Angelica

annkan sa...

Supersnyggt!!
Vilken rar fågel. :-)