fredag 21 maj 2010

fler kort....

Här fortsätter korten att ploppa upp i min blogg.....har räknat ut att jag måste göra minst ett kort om dagen fram till 11 juni om jag ska hinna med alla....pust, men sååå kul att få massa beställningar:)
***
Här är ytterligare ett studentkort....
Tjejen som ska få detta har gått kockutbildningen, detta är väl kanske mer bagerska (heter det så?) men hon har kockmössa i alla fall...hehe...Pappret har jag gjort själv med, som vanligt, distresser och massa stämplar. Fotade kortet tidigt i morse, ljuset var då inte perfekt....därför är kortet här lite mörkare än vad det är i verkligheten....
***
Nästa kort är till en fröken....
....som tydligen enligt eleverna är Världens bästa fröken:) Inte illa....hehe...Kortet skulle vara i starka färger och gärna rosa....
***
Hoppas nu på lite scraptimmar i helgen så jag kan uppdatera här i helgen igen....
(Vill Tacka Mella som påpekade felstavandet på sista kortet här....shit vilken tur att du såg det.....har jag inte sett. Tur att det lätt går att fixa till....hehe....Ibland är man blind....)

5 kommentarer:

Mella sa...

Jättefina kort båda två :)
Jag ser direkt att det är en kock och inte en bagerska :)

(Psst,har du sett att du stavat fel på "världens"?)

Unknown sa...

Underbara kort du gör lotta! Blir så glad varje gång jag tittar in här!!

Petra/Paradise sa...

Två riktigt finfina kort!
Och vilket jobb att behöva göra kort vareviga dag fram till den 11! PUST!
SJälv är jag så lååååångt ifrån kortmakeri man kan komma nu.
Jag är inte ett dugg sugen å jag sitter där knappt aldrig (i pysselhörnan alltså)

Men jag spanar lite hos alla andra iallafall :)

Såg att Mella redan hade kommenterat det, stavfelet alltså.
Tråkigt..men det är förhoppningsvis inte så svårt att rätta till.

KRAAAAAM

SasSa sa...

Urfina kort Lotta!!
Ojojoj vilket jobb du har framför dig då. Men skoj också :).
Ses imorrn.
Kram SasSa

Anonym sa...

Hej där!

Nu var det längesedan jag kikade förbi hos dig. Massor med fina alster måste jag säga! =) Oj du har det du gör med alla beställningar, men visst är det roligt! =)

Jag har just lagt upp en ny dt-lo du kan kika på om du har lite tid över! =)

Ha det gott, kramar Ulrica