tisdag 4 maj 2010

Kort till Gladys del Pilar....

Som vanligt nu för tiden så går det lång tid mellan uppdateringarna.....hinner och orkar inte pyssla så mycket som jag vill längre tyvärr. Varför ska det vara så svårt att hitta nån tid för detta som man tycker är så kul??? Jaja....lite har jag hunnit med i alla fall....
***
Och det första kortet här är lite kul tycker jag....
....har en Underbar jobbarkompis som känner Gladys del Pilar lite och nu ska Gladys gifta sig. Så min jobbarkompis ska gratulera Gladys och hennes blivande man och beställde ett kort av mig. Detta var lite kul tycker jag, fast pirrigt att göra ett kort till en kändis...hehe...Så här blev det i alla fall.....färgerna är lite halvskumma här, fotade på kvällen så färgerna är inte riktigt så här i verkligheten....
Embossade brudparet....
***
Nästa kort.....
.....är ett enkelt kort. Även här tycker jag färgerna är lite konstiga. Ibland tycker jag det är svårt att dekorera ett kort.....som här...Ibland kan man trycka dit hur mycket som helst...hehe...
***
Här har jag försökt göra ett konfirmationskort som ska passa nån kille....
....blått och inte så mycket dekos. Fast några blommor var jag bara tvungen att få med....hehe...Korset är embossat.
Nu har jag lite andra beställningskort att göra, ett grattiskort, ett dopkort och ett studentkort.....Så nu drar jag mig in i min pysselvrå ett tag:)










3 kommentarer:

Hegu sa...

Vilka fina kort du gör! Bröllopskortet till Gladys blev ju jätteläckert!! Det är snyggt när man embossar...

Karin sa...

Vilka fina kort du har gjort! Skoj å göra till en kändis! =)

Hoppas allt är bra med dig?

kram kram!!

E sa...

Va skoj att göra kort till kändis:) Det blev jättefint! Och vad gulligt kortet under blev, vilken söt stämpel!!
Hoppas du har det bra i vårvädret!
Stor kram till dig!