lördag 8 maj 2010

lite nya kort...

Fy och usch vilket skitväder det är idag....kallt och regn....perfekt för en pysseldag....hehe...
****
Fast jag har pysslat lite åxå innan i veckan...
Här är ett beställningskort.....försökt göra kortet lite tuffare då det är till en ung kille, men lyckades sådär....fast jag gillar stämplen med den rockiga killen.....
Här är ett rockigt kort, fast jag retar mig lite på att jag satte dit den där flaskan.....den stör mig.

Lite silver på stjärnorna och runt om motivet...

På detta kort har jag gjort bakgrundspappret själv. Förr gjorde jag det ofta, men nu blir det nästan aldrig....nästan glömt hur man gjorde...hehe...Har använt en massa stämplar och Tim Holtz mask.....Färgerna är dock lite skumma...i verkligheten är färgerna mycket mer i pastellfärger.
***

Nu ska jag försöka pyssla en hel del idag, jag har redan fått in flera beställningar på studentstämplar + en hel del grattis och dop kortsbeställningar. Tur att vädret är så tråkigt idag...hehe....



7 kommentarer:

LisaVeronica sa...

fina kort tycker jag =)

Annelie sa...

Super läckra kort allihop!!!

Anita/AniLi sa...

Hej, härliga kort du gjort och olika stil på alla. Att göra egna bakgrunder är ju kul, håller med dig.
Önskar dig välkommen till min allra första BlogCandy!

Anita

Maiden sa...

Åå jag älskar de två översta korten - de rockar fett!! :-)

Hoppas på att kunna få den där läckra stansen i en beställning från USA... dregglar.... ;-)
Kram

E sa...

Killkorten är skitsnygga!!! Jag gillar den tuffa stilen! Och flaskan funkar fint där den sitter tycker jag!
Kram kram

Anonym sa...

Giller verkligen rock-killen, skulle passa perfekt till ett kort til min son som spelar i band. Vet du var stämpeln kommer ifrån?

Lotta sa...

till anonym...

Tack, ja visst är den stämplen härlig. Den tillhör ett stämpelark med flera liknande stämplar, endel tjejer och en del killar...Är inte helt säker men jag tror dom kommer från Inkadinkado. hoppas du hittar dom, dom är jättehäftiga:)