måndag 31 maj 2010

Mera kort....

I helgen hade jag ganska mycket egentid och passade då på att pyssla lite, min tanke var att jag skulle få gjort 5 kort, men det blev bara 3.....tiden bara flyger iväg och man hinner tyvärr inte allt man vill....
***
Men jag fick som sagt lite gjort....
Först ut här är ett kort till en lärare.
Denna fröken har hade om ett gäng ungdomar som behöver ha lite extra stöd i skolan....och hon är så omtyckt av alla elever.....hon är som en skyddsängel sa dom....
lite rosor och en söt fjäril från Panduro, bara älskar dessa fjärilar..
****
Så har jag ju åxå gjort några fler studentkort....
Först ut är till en tjej som heter Sofia,
****
Och detta är till en Erik.....

***
Detta var allt för mig denna gång, vill tacka alla som lämnar så gulliga kommentarer:) Tack!


2 kommentarer:

Aase sa...

Toppen fina kort, du har verligen blivt duktigare och duktigare...
Här står jag och *klappar* händerna av förtjusning. Dessutom efterlyser vi ett besök på en träff snart...

Kram Aase

Maria Thim Kokki sa...

Jättesnygga kort, som alltid =)
Kram Maria