fredag 28 maj 2010

Nya kort...

Lovade ju nästan att jag skulle uppdatera här ofta nu, men jag hinner tyvärr inte. Vart tar tiden vägen??? Fattar inte! Så tyvärr hinner jag inte uppdatera så ofta som jag vill, men nu kommer här en liten uppdatering på dom senaste korten jag gjort....
***
Igår ringde dom från affären, Tindra store, en kund ville ha ett dopkort innan lördag....
...jag har ju lite svårt att säga nej....så det var bara hem och sätta igång med lite pyssel, men det är ju bara kul:) Så detta blev resultatet, ett jätteblått kort till en liten Bruno....Färgerna är lite matta, fotade tidigt i morse då ljuset inte var så bra.
***
Har en jobbarkompis som kommer från polen, hon har en släkting i polen som ska ta studenten där.....så hon beställde ett konfirmationskort av mig..
Lite kul att göra ett kort och skriva i annat språk......tyvärr blev det lite kladd på e-bokstaven....skulle vara en liten "flärp" under den....Tyckte tjejen har fint namn, Kinga:)
***
Sen är det då några studentkort åxå.....såklart...hehe..
Här var det när jag började med kortet meningen att jag skulle göra ett neutralt kort, ett kort som ska passa både tjej och kille....Men det GÅR inte!!! Det är jättesvårt tycker jag...så kortet här blev nog lite killigt i alla fall...hehe..
***
Här däremot...
....här blev det ett studentkort till en tjej.....fick dock inte till det så bra här tycker jag. Retar mig lite på blommorna, dom passar inte ser jag nu....men men....
***
Denna helg ska jag nu ha nästan helt själv. Sambon jobbar natt och sover gott dagtid, innan har går på nattjobbet igen och mina söta tjejer ska till mormor i morgon förmiddag och sova över där till söndag. Så i morgon blir det pyssel i lugn och ro som gäller ......ska bli så gott och nödvändigt för att hinna med alla kort. Har ett gäng studentkort som måste vara färdiga innan onsdag och ett kort till en fröken som ska vara klart till tisdag. Ska försöka hinna med en uppdatering här imorgon:)



3 kommentarer:

Unknown sa...

Jisses vad du har varit produktiv!! Underbara kort allihopa! Ha en underbar morsdag Lotta! Kram
Och tack för alla goa kommentarer du alltid lämnar vännen!

frubards pysselkök sa...

Hej på dej goaste Lotta!
Du har gjort så himla många snygga och läckra kort. Du är en riktig fena på att få till färger, dekorationer,stämplar... Ja allt är så läckert!!

Kramizar // Kikki

Karin sa...

oj va mycket fina kort du har gjort! =)
Här finns inte heller så mycket tid till scrapping, fast kanske mest för att jag inte får plats med pysselrummet i husvagnen.. hihi..
hoppas allt är bra!
kram kram!