söndag 27 juli 2008

JAAA blev publicerad igen....

Så glad jag blev när jag kikade in på scraputmaningen idag, min LO blev publicerad idag igen......*hoppar upp och ner* Jag gillar detta foto, tycker det är så fint och faktiskt är jag nöjd över LOen med:)




Igår var vi, jag, Gunnar och Tindra, ute med båten i Vitasjön. Vilken dag!! Så underbart och det var Tindras premiärtur i båten. Hon tyckte det var jättespännande och kul. Vi fikade lite ute på sjön och fiskade. Tindra fick hela 4 fiskar.....inte illa va..hehe. Fast hon vågade inte ta i dom så jag fick inget bra foto på det (kan man inte scrappa om det...nähä....:) )Så det var en lyckad dag.
Här kommer några av alla dom kort jag tog igår.






4 kommentarer:

mia.t sa...

Stort grattis!! Jag tycker verkligen att du ska vara nöjd med både fotot och layouten, superfint!! Själv har jag också kommit igång med lite mer avancerat (hmmm, enligt mig alltså..)fotograferande och tycker det är jätteroligt. Fina bilder leder ju till skaparlust och vice versa.

Ha det fint!
mia.t

Anonym sa...

Åh vad härligt att åka båt, i detta underbara väder som vi har.
Kram Aase

E sa...

Såååååå snygg! Snyggaste LOn jag sett på länge. Fotot va så fint och hela upplägget! Snyggt att du ramat in varje papper med svarta konturer (blev du kanske inspirerad av artikeln på scrappiz för ett tag sedan som silwerstar skrev tro, det blev jag:)

Vilken härlig dag ni ser ut att ha haft idag!

Kram

maxell sa...

Jag var in där och såg den och jag kände att jag måste bara leta reda på din blogg och kika mer. :) Sidan i fråga är helt underbar. Jag gillar fotot i sig. Hur du sedan byggt på med det gröna (bladen), blomman och det rödaktiga. Mums liksom! Skitsnyggt. Å attans va läckert det där typsnittet är... *blundar lite så jag slipper se just den detaljen* :)