onsdag 9 juli 2008

Jag vill HAAAAAA....

........en SYSTEMKAMERA!!!! Hur f*n ska jag kunna få råd med en sån?? Har länge velat ha en, men nu är längtan enorm. Syster yster Lina har precis köpt en och jag fick "känna" på den igår. Tog typ 100 foton på 15 minuter eller så.......Jisses så bra kort den tog. Varför ska en annan vara så fattig??? Ja jag vet i alla fall vad jag ska köpa om jag råkar få en slant över....


Under tiden som mina tankar är på en systemkamera så har jag scrappat en del med. Tyvärr inget jag får visa än......istället lägger jag ut lite foton på mina underbara tjejer...






4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst kan man vara fattig på pengar.....
Men du har ju två underbara flickor, passa på att njuta tiden går såååå fort.Det är också rikedom. Din tid kommer :)
Jag vet, jag har själv varit där!
Kram kram AA

Anonym sa...

Jag förstår din längtan, vet inte vad jag hade gjort utan min! Det är så trist att inte kunna köpa det man vill ha när man vill ha det, men det gör sakerna man redan har så mycket mer värdefulla :-)

Kram

My sa...

Ja de skulle varit jätte kul o ha en sådan kamera...menmen..
men den kameran som du har nu tycker jag tar jätte bra kort den med:)

Lena50 sa...

Jag tycker aase/angel, skrivit en väldigt bra kommentar...så sant...vad är pengar mot sina underbara barn och familj....och härligare och sötare barn än dina kan man bara inte ha....jag vill oxå ha en kamera, men om det är meningen att vi ska ha en så blir det nog så...vi får vänta och se ;)