tisdag 4 mars 2008

Denna får jag i alla fall visa.....

Ja, nu är jag inne i ett rasande tempo när det gäller att scrappa. Har nu gjort 3 st på 2 dagar.....inte illa för att vara jag. Men två av dom får jag inte visa än, då dom är till utmaningar. Men denna knåpade jag ihop i em. Jag och Tindra satt och scrappade ihop, jättekul. Ska visa hennes alster sen åxå:) Detta får jag nog kalla att detta är snabbscrappat. Jag gjorde denna på en timme ungefär och då hjälpte jag Tindra att stansa ut saker som hon kunde limma på sin LO. Och här har jag åxå använt både knappar och band, något jag är dålig på att använda. Och till råga på allt så är jag nöjd med den åxå:) Tycker detta är ett underbart foto på lilla Tuva, visst är hon Adorable!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att du är nöjd, det är verkligen en jättefin lo. Gillar den massor :)
//Coursell

Anonym sa...

Mmmm så mysigt foto av gullhönan...
Gillar pekfingret, :)
Jätte snyggt med knappar.... Också inne i ett stim, visst är det skönt när det "bara" blir en massa LO...
Kram kram AA

Anonym sa...

absolut ADORABLE.. gullungen din..
kul att du kan scrappa med dottern din.. det är en höjdpunkt kan jag tro.. =)
må så gott
tack för att du kom i lördags =D
kram kram Kajsa

Anonym sa...

Vad snyggt det var att ha det mönstrade som grund ist för tvärt om :-) Och vilken söt liten loppa du har där!

Det ska bli kul när barnen är så stora att man kan släppa dem nära scrapgrejerna utan att de har sönder allt de får tag på!

Hoppas du får en trevli helg!

Kramar

Anonym sa...

Oj, vad mycket fint du har på din blogg att titta på! Tack för inspirationen!:)

Jo sa...

Å den här var sååå fin! Jättefin!