onsdag 19 mars 2008

Publicerad på Veckans skiss

Åh, vad kul att få sina LOs publicerade på utmaningsbloggar. Nu fick jag denna publicerad på Veckans skiss. Är strålande glad:) Och jag själv är väldigt nöjd med denna LO. Det var kul att scrappa och bara strunta i om färgerna passade ihop. Sånt brukar jag annars vara grymt nogrann med, men här struntade jag totalt i det. Och det var en jätterolig skiss att jobba efter.
Jag är nu inne i ett riktigt scrapparstimm nu, ena alstret efter det andra blir klart här. Igår gjorde jag en LO och så scrappade jag en idébok åxå. Bild på den kommer sen och LOen får ni vänta ett tag till på, den är till en tävling.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va fin den blev! O rubriken passar ju perfekt! Grattis till publiceringen!

Anonym sa...

Såg den alldeles precis, så häftigt färgval! Skönt att göra något man inte brukar, tycker den skissen lockade till det!
Kram kram Aase

Anonym sa...

GRATTIS!! Jättesnygg Lo. Häftigt med alla stjärnor.

Lillemor sa...

Hej Lotta!
Såg ditt inlägg härnere till mig precis nu! TACK för att du tänkte på mig men jag lugnar mig nog med fotograferingen...mässa å så du vet...
Knepigt att du inte kommer in på min blogg men jag vet en annan tjej som oxå har svårt med det...kan bero på hastigheten på ditt bredband kanske...har ju en slide med musik som rullar längst up...men jag är inget dataproffs så jag vet inte...Hoppas vi ses på mässan iallfall, jag står hos Pysselmyran på lördagen och kanske ett par timmar på söndagem.
Nu hamnar du bland mina favoritbloggar om det är ok med dig, du gör så himla mycket fint!
Kramelikram Lillemor