torsdag 27 mars 2008

Vargmötet

Har nog glömt att visa upp denna här LOen. Den är gjort till stellas kit-tävling, men det är bara att inse att den LÄR inte ha nån chans där. Jag är nöjd med den, man jag har sett bidragen till den tävlingen. Många är GRYMMA! Så jag bryr mig inte om att skicka in den. Sen har jag glömt att visa upp den, den handlar om när Gunnar var på väg hem från jobbet i januari. Mitt på ljusa dagen så dök det upp en varg på vägen......Nåt man inte är riktigt van att se i våra trakter direkt! Bilen framför dom hade kameran med sig och hann ta detta foto som sen min mamma lyckades fixa en kopia på. Tack lilla mammsen:)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Vad menar du?!?! Den är ju urfin!! Vilka härliga färger och så snyggt upplägg!

LadyDi sa...

Åh, jättehärlig ju! Gillar ugglan, rubriken, flossen - tja, det mesta helt enkelt... Själv har jag bara sett svansen på en varg, men jag önskar att jag en dag hinner med och se en så tydligt som din man.

LadyDi sa...

Kom på att "Gunnar" kanske hörde ihop med din mamma och inte med dig;-)

Anonym sa...

Men gud, vad häftigt! Varg ser man ju bara på djurpark här *s*
Tycker inte du ska vara så hård mot dig själv, LOn är supersnygg!

Håller själv på med en LO till deras Kittävling, men det är stenhård konkurrans.

Lycka till!

Kram

Hanna sa...

Vilken fin LO! Tycker du är lite hård mot dig själv, den är jättefin ju!
Ang din fråga i min blogg om att stämpla vitt: på en del Lo:s, t ex "Puss" är det vita rub-ons, annars när jag ska stämpla vitt så brukar jag embossa med vitt embossingpulver - det är det enda som blir riktigt vitt tycker jag! Har provat olika vita stämpeldynor men det blir mest "fisvitt" som du säger...Lycka till!

kramiz Lina!! sa...

Jättefin är den ju syrran!!! Häftig bild, inte alla som får scrappa om en sådan bild!!! Härliga färger o upplägg på LO:n!!!