söndag 8 februari 2009

Äntligen nytt....

Ja det var några dagar sen som jag visade något nyskapat...även om jag haft några klara ett tag. Men det är så mörkt och dåligt ljus att fota i när jag kommer hem från jobbet....Men nu kommer här lite nytt....
Detta kortet har jag pysslat ihop idag. Det är ett kort till en tävlig som Scrapgalen har nu. Man ska scrappa i färgerna brunt/blått/rosa + att det ska finnas med swirls, textstämpel och hjärtan.



























Denna LO är gjort Bloggpartyt som AOS har just nu. Denna utmaning hittade jag hos mahlin78 Hos henne ska man scrappa efter en jättehärlig skiss...















Detta kort gjorde jag tidigt i veckan och inte till nåt speciellt.....tycker bara att denna motivstämpel och textstämpel passar så bra ihop:)






Vill tacka alla goa tjejer som kikar in här och som lämnar små spår efter sig.....ni gör mig glad:)

16 kommentarer:

Lena50 sa...

Som alltid så fina alster...helt underbara, är det stämplar du har i hörnen på "tin-tin"?
Den är ju kanon, liksom korten....
Säg till Tindra att hon gjort en jättefin snögubbe...

Anonym sa...

Så mycket fint du visar! Gillar det översta kortet särskilt mycket.
kram! stina

Kamilla sa...

ÅÅå så mycket fint du hunnit göra, jag har bara hunnit 1 (!!!!) kort under heela helgen... men mysigt har det varit!
Kram kram

Ida sa...

superfina grejer du gjort!!! Fjärilen på det översta koprtet är en av mina favorit stämplar!!!Det kortet är så läckert!!

Fia skapar sa...

Oj så mycket fint du har gjort, jag älskar din stil och ditt sätt att använda färger.

Caroline Adelsson sa...

Jättefina alster! Precis som Lena50 undrar jag också om swirlsen i hörnen på "tin-tin".

Anonym sa...

Jätte fint :)

www.mariante.se sa...

Ååååå så gör snyggt!
Surfade in här på en våg från Zozzo!^Å blir lika inspirerad varje gång jag kikar in så nu får du allt ett eget bokmärke så jag kan kolla på allt fint du skapar!
Önskar dej en härlig & kreativ vecka , fylld av pyssel å annat skoj!

Maja Stokk / eyovine sa...

WOW vad mycket fint och inspirerande. Gillar allt!!! Så mycket fina detaljer. Du inspirerar!

Kram Maja

E sa...

Åhhh vilket kort!! Det med fjärlen är ju UNDERBART! Vilka härliga färger och detaljer. Gillar hjärtat och fjärilen (vad fint när du stämplat under oxå) Vad är det för bakgrundspapper? Så snyggt!!
Det är ju helt klart vinnarkortet i den tävlingen:)

Ska på mässan med mamma och en kompis. Längtar!!!!!

Anonym sa...

Massa fin din Lo är ju super snuggt gillar cirklarna med hjärtanen på !!

Anonym sa...

Åh vad fina grejer=D LOn är super!

Mahlin78 sa...

Härlig tolkning av skissen! :-)

E sa...

Blev ju alldeles till mig över snygga kortet med fjärilen härom dan, så jag missade ju helt den snygga Tin Tin! Vad gulligt det va med små hjärtan i cirklarna.

Enköpings Pyssel sa...

Jag gillar kortet med Magnoliatjejen.

Du har väl inte missat att det är pysselträff i Enköping lördagen den 14 mars. Kika in i våran blogg för mer info.

// johanna

Karin sa...

WOW! Va mycket fina alster! Kortet med fjärilen är bara såååå fint! & layouten , underbar!!! =)