tisdag 17 februari 2009

Bloggparty..

Ikväll har jag gjort ett kort till Bloggpartyt som pågår i vissa bloggar. Detta kort är till lilo´s utmaning där kravet var att ha med en krona (prins/prinsessakrona) av något slag. Jag använde en dies och stansade ut en krona....Sen försökte jag mig på att göra som Kamilla har gjort på sina senaste kort....Hon har gjort hål med sin öljettsättare, och på hennes kort blev det dösnyggt! Jag gjorde det på den lilla textlappen....och det blev lite för många hål, ser mer ut som en Grevéost:) Jaja, jag kanske lär mig nångång:) Kika gärna in i hennes blogg om ni inte gjort det innan, hon är superduktig!

Imorgon är det min lediga onsdag, härligt! Och det bästa av allt, jag ska klippa mig, jag är så långhårig nu så det blir inte fel att ansa det lite:) Sen drar jag, barnen och mamma till gekås.....
Ha det så bra, kära bloggvänner!

4 kommentarer:

Lena50 sa...

Villket sött kort, inte alls för många hål, så söta hjärtan och stämpeln är jättesöt, så fint du stämplat ramen runt stämpeln...men vad förvånad jag blev när den var i ROSA..hehe (ironisk) :)

Karin sa...

Underbart kort! Jag tycker inte heller att det är för många hål, det blev snyggt! =)
ÅÅhh, jag vill oxå till Gekås..kanske på fredag.. Hojta gärna till om du gör några scrapfynd. =)

Kram kram!

BellaMio sa...

Åh, verkligen ett kort värdigen en prinsessa!! Min dotter som är så prinsessig att det inte är klokt hade helt klart sagt - åh, men åh!!

Tycker inte heller att det är för många hål!

Tack för inspirationen :)

Kamilla sa...

Men ooOOooo så fint det är!!!
Och rosa wonderbar!!! :D
Tack snälla för de fina orden om mitt pyssel *rodnar* och det blev inte alls för många hål, det blev jättesnyggt!!
Kram kram