söndag 22 februari 2009

Scrappiz har Cybercrop....

Nu var det några dagar sen jag uppdaterade här igen, och jag som lovade minst en uppdatering varje dag.....hmmm....sorry...Men jag har sen onsdagen varit supertrött.....trodde i torsdags att jag skulle bli sjuk då jag frös som en tok och huvudet höll på att sprängas. Men nä, nu är jag nog vanliga Lotta igen:) Så därför har det varit lite dåligt med uppdatering här, samtidigt som jag försökt scrappa till Cybercroppen varje ledig stund......Och några kort har det faktiskt blivit:)

Börjar här med ett kort som vi har gett Lina och Anders som nu har flyttat till sitt hus.....Detta kort är till utmaningen där man skulle leta upp en skiss, gammal eller ny, som finns i Scrappiz gömmor.....














Detta kort är till en underbar skiss där man även skulle få in lite vårkänsla......















I en utmaning skulle man ha med Inkido material, stämplar eller papper....Denna stämpel är från Inkido....















Och sist här är ett kort där utmaningen var att ha med blommor av nåt slag....















Ja, en massa kort har det blivit......ingen LO......detta beror på att jag just nu inte har nåt roligt kort att scrappa och färgpatronen i skrivaren är slut.....Tyvärr, hittade några roliga scrapptävlingar åxå.....Får se om jag orkar med och hinner med ett kort till ikväll......

9 kommentarer:

Fia skapar sa...

Wow så mycket fint du har hunnit med! Det första kortet är nog det finaste jag har sett under hela cc:en. Jag har inte heller gjort några lo:s men vet inte varför egentligen för foton har jag. Det låter lite som det är influensa-varning på dig, precis så startade det för mig innan det bröt ut.... hoppas du har ett ordentligt immunförsvar.

Kram fia

Bettan sa...

Oj så många fina kort du hunnit med. Själv har jag 7 bidrag, men bara första och sista blev ok. Första gången jag deltar i nåt sånt och det var stressande :-D Ville ju hinna så mycket.
Lycka till med dina vackra kort!
Elisabeth

Kamilla sa...

WOOOOHOOOW vad många ursnygga kort du har skapat, det är heeelt fantastiskt :D
håller tummar och tår att du vinner ;)
Kram kram

Anonym sa...

Detta har jag missat! Men jag hade nog inte hunnit med det ändå denna helgen. Men,du har gjort en massa fina alster! Lycka till!
Kram/Anita

Karin sa...

Oj va mycket finfina kort du har gjort! :o)
Det med huset är ju bara sååå coolt!

Hoppas du fick mitt mail?

Kram på dig!

Anonym sa...

finfina kort tycker jag
vad duktig du är
målar du med promakers eller?
kram lolla

Articsisters sa...

Hej hallo...

Efter en månads blogsurfingbrist är jag nu ute och tar in en massa inspiration och nya ideer.

Vilka fantastiskt vackra kort du har gjort...URSNYGGT

E sa...

Tjohoo!! Imorgon är det äntligen mässdax!! Ska bli såå skoj!
Har inte haft så mkt tid att sitta framför datorn sista 2v, men har varit här å kikat flera ggr utan att ha hunnit säga hej:-)!
Dom här 4 korten är ju helt underbara allihop! Skulle få skriva en halv roman om jag skulle få med alla detaljer jag fastnade för med dom:) Shit va snygga!!
Hoppas vi springer på varandra imorgon!! Shoppa lungt:)
Kram

E sa...

Huset på kortet, är det en stämpel el har du ritat själv kanske? Är på jakt efter ett charmigt hus och kom direkt att tänka på ditt charmiga kort:)
Kram på dig!