lördag 7 februari 2009

Dagens foto 7 februari 2009

Dagens foto är från förra året.....Idag har det varit sååå tråkigt väder ute. Grått, disigt, regnigt och trisst......så nu längtar jag nog lite efter vitsippor och vår.....Fast vi får väl vänta ett tag till innan dom tittar upp:)













Har ni tittat på Melodifestivalen i kväll?? Alltså HUR kan Ugglas gå vidare?? Heeelt otroligt!!! Hade jag varit dom andra artisterna som inte gick vidare, hade jag lagt av som artist!! Hade gått raka vägen till arbetsförmedlingen på Måndag och sökt nytt jobb.....Är jag ensam att tycka så?

7 kommentarer:

emelies blogg sa...

nej du är inte ensam och att tyka så!

Karin sa...

Jag håller med dig! Kan inte förstå hur det gick till.

Jag längtar oxå efter våren!!

pappret på min liftlayout är från Websters Pages, coco collection, "fresh baked" =) Gillar med det massor.

Stor kram!!

kramiz Lina!! sa...

Ja jag håller helt med oxå... fattar inte hur den kassa låten kunde gå vidare. Tycker ju absolut den första låten skulle gått vidare... den var ju mycket bättre!!!! Iofs så är väl de flesta låtar bättre än Ugglas låt... haha

Lena50 sa...

Nej, nu måste jag lägga mig i här ;)
Jag tyckte Ugglas låt va bra, annorlunda och kanske ingen schlagerlåt, men lyssnar man p texten och ger den en chans så....
Och hon är ju en "udda" person, och varför inte, alla behöver ju inte vara toksminkade och tokuppstylade och är det inte så att alla låtar som går vidare oftast lter likadana!?
....hehe, det verkar som jag skriver i ett forum...
Men fotot älskade jag,,, åh vitsippor....längtar!!!

Kamilla sa...

ÅÅÅ först tänkte jag HUUUR kan det vara så stora kontraster, jag sitter i meterdjup snö och du får titta på blommor :( men sedan läste jag *skrattar* jag är som barn...tittar på bilderna först :D
Jag såg inte uttagningen igår...men Ugglas? vad hände... var hon ensam utan konkorrenter? nä, nån Ugglas fan är jag inte ;)

My sa...

håller med dig, hörde inte mkt, men de lilla jag hörde tänkte jag: ingen shlager låt!:P

Aase sa...

Jag tyckte hon var lite läcker, så skönt att någon gör det enkla, inte show och smink över alla bredder..... Men hon kommer inte komma så långt, för udda ;=)
Så långt det känns till våren när man ser ditt foto. Träff 1 mars i Grovared, kolla in Hnadstämplats blogg.
Kram Aase