söndag 1 februari 2009

Ett Foto Om Dagen....

Tänkte att jag skulle hänga med på grejen Ett Foto Om Dagen....men sen har det inte blivit av....Men nu så tänkte jag försöka ge mig på detta....Och för att komma ikapp lite, ligger ju en månad efter, så lägger jag ut två kort här och kanske nån dag fram över....
Dessa foton har jag tagit idag. Vi var hos mamma i Holsljunga och åkte ner till sjön...det var en underbart härlig dag där solen lyste underbart. Tindra skuttade så lätt omkring på isen....

Efter det åkte vi hem till mamma och åt små minisemlor som hon gjort....var jättegoda:)

3 kommentarer:

Lena50 sa...

Visst hade vi en härlig dag :)
Fina kort fick vi oxå ...

Kamilla sa...

Vilket underbart foto och sååå smarriga minisemlorna ser ut :D

My sa...

vad kul men ett foto om dagen:D ska bli kul o se, du fotar ju så fint:D