måndag 16 februari 2009

Sminkparty!

Ikväll har jag haft ett litet sminkparty här hemma....var jättekul...och dyrt:) Blev ju att man köpte på sig lite då och det är ju inga Gekås priser direkt på dessa varor. Jaja, dom är säkert jättebra. En jättegullig tjej, Sussi, kom hem och demonstrerade och jag som värdinna blev sminkad av henne på ena halvan av ansiktet. Den andra halvan fick jag prova själv....och då i en annan färg. Så om ni tycker att vi ser konstiga ut så beror det på att vi sminkade halva ansiktet på ett sätt och andra halvan på ett annat:) Gäller att testa sig fram när man kan och får:)




Här ser det ut som jag har fått världens blåtira:) Men så här blev det ögat som Sussi sminkade på mig:)
Och här är vi hela gänget samlat, är vi inte läckra....Ser ju helkonstiga ut med olika färger på ögonen...hehe...
Men en kul kväll har det varit.....man kan ha kul utan att scrappa på en hel kväll....det trodde inte jag:)

4 kommentarer:

Lena50 sa...

Wow, så fina vi är ;)
Det var jättekul, det märktes ju att alla tyckte det, eftersom det blev så sent.
Tack för ett lyckat party, Sussie är ju jättebra, en kul och mysig tjej.
Kul att bli sminkad av en som kan och få tips....

Karin sa...

Wow vilka snyggningar! =)

Kommer du på mässan? Jag vet inte vilken dag jag skall dit på.. kanske båda.. hihihi.. Hoppas vi kan ses! =)
Vi kan ju alltid leta roooosa grejer åt varann *fniss*

Kram !

Kamilla sa...

ÅÅ sicka kalaspinglor ni är :D
Vad kul ni haft och kan man ha kul utan scrap *skrattar* det visste jag inte ;)

My sa...

det var jätte kul igår:D
Hetingar där nere;)