tisdag 24 februari 2009

Febrig liten Tindra.....

Igår när Gunnar hämtade Tindra på dagis hade hon en jättehuvudvärk och 38.6 i feber.......som säkert var högre sen på kvällen....Och i morse hade hon 39.3, så idag är vi hemma här. Får se vad det blir av detta.... :(

Snacka om att vara klantig!!!! Helgens CC på scrappiz skulle man i en utmaning ha med Inkido stämplar, och BARA inkido stämplar. Gjorde först ett kort med denna stämpel på, fast i farten och utan att tänka stämplade jag med BG stämplar åxå. Kom dock på detta på kvällen och tänkte att jag hinner göra ett kort till med denna stämpel så jag gjorde detta kort.....Och var jag HELT 100 på att stämplen jag har använt på tagsen åxå var en inkido stämpel....Men icke sa Nicke....Så jag blev diskad ur den tävlingen....Snacka om att vara klantig....
















Detta kort började jag på igår kväll....den är till en tävling som pysseltagen har. Man ska ha med ett citat på sitt kort. Och jag gav mig 17 på att INTE använda nåt rosa....Så kortet går i brunt och turkost.....















Tack alla för goa kommentarer, och jag blir ännu gladare om fler lämnar små spår efter sig:)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina kort du har skapat! =)

kramis! , Sara

Anonym sa...

Så fina kort du har skapat =)

Kramis, sara

Cath. sa...

Så fina kort du har gjort!
Stackars liten tjeja som ska vara febrig, hoppas hon blir kry snart, det är jobbigt när barnen är sjuka...

Bettan sa...

Heeej! Springer in och lämnar ett låååångt bromsspår :D

Tjusiga kort du gör. Så smart att använda de där små fyrkantiga bokstäverna till rubrik på kort. Har jag inte haft en tanke på :-)

Önskar dig en trevlig kväll!
Elisabeth

Aase sa...

Inte roligt att vara sjuk hoppas lillhönan kryar på sig snabbt.
Kram Aase

Caroline sa...

Vilka fina kort du har gjort! Jag gillar den dova färgkombinationen.

Miss Goldie sa...

Åååh, vad fint det blåa kortet var. Underbara färger!

Jag TROR att det är liiite dyrare i den norks butiken än i svenska... Men jag tycker inte det gör nåt eftersom de har så underbara saker. Vissa grejer hittar man ju ingen annanstans, så då gör det inget om det kostar lite mer :-)

Duuu, jag har en lite fråga till dig... Jag såg att du har gjort ett kort med Magnolia huset på. Jag ska göra ett inflyttningskort snart och jag skulle behöva den stämpeln. Skulle du kunna vara en ängel och stämpla upp 2-3 såna motiv åt mig och skicka per post? Det skulle vara supersnällt om du ville göra det :-)

Unknown sa...

så fina kort! Hoppas lill tösen kryar på sig snart!

Karin sa...

Men duuu! Vilka underbara kort! Du gör verkligen sååå finfina kort!
Taskigt med stämpeln så du inte fick vara med & tävla.. För du hade LÄTT vunnit! ;o)

Hoppas Tindra kryar på sig snart!

De bladen under blomman på ljuspåsen är quickutz die som jag stansade ut i det gula glitterpappret som kom med kitet.. :o)

kramkram!!

ZozzosLiv sa...

Ojj så irriterande sånt där med tävlingar kan vara;-) Men JÄTTE JÄTTE fiina kort du har åstadkommit!!Bättre lycka nästa gång du skulle nu iaf ha placerat dig i topp:-)
Jaa kortet av barnen kommer säkert att bli ett scrapobjekt senare..Absolut:-) Har du nån bra rubrik på lager??"the pulka raggers";-) Kram