fredag 6 februari 2009

Publicerad på sweblogg....

Idag såg jag att mitt kort till färgutmaningen v 4 blev publicerad på Swe blogg Blev jätteglad och jag är faktiskt riktigt nöjd med kortet.....har sagt det förut, men jag säger det igen....Jag älskar denna stämpel. Lånar den just nu, men jag måste helt klart köpa en själv.....Kanske på mässas som är SNART!!!

Nu ska vi äta lite gott snart, och sen blir det Let´s Dance ikväll....Men jag återkommer med dagens foto sen åxå....missa inte det:)
Ha en bra fredagskväll!!

7 kommentarer:

Tessalonika sa...

Vilket underbart kort...gillar det skarpt!!! Några favoriter i Let´s dance??? jag håller på Magnus!!!
Trevlig kväll....

Lena50 sa...

Vad kul...Grattis!!!!
Det kortet är jättefint, och den stämpeln är så fin och användbar.

Bella sa...

Det var verkligen fint, så jag förstår att det publicerades :-)

Kram från Meli

kramiz Lina!! sa...

Superfint kort!!! Så fina färger o jag gillar verkligen hjärtat :) Inte konstigt att den blev publicerad!!!!

Kamilla sa...

ÅÅÅ så fint kort du har gjort, förstår att det blev publicerat!
Suuuperfiit!

Anonym sa...

Ursnyggt kort! Grattis till publiceringen!

E sa...

Grattis!! Och det är inte konstigt att det blev publicerat!! Såå snyggt!