onsdag 11 februari 2009

Ett bidrag till bloggpartyt....

Här kommer min LO jag lovade i förra inlägget. Jag hittade en utmaning hos Alexandra en utmaning till bloggpartyt. Den gick ut på att man skulle göra nåt LO/kort/altra något som inte har med barn att göra. En rätt bra utmaning då jag tippar på att dom flesta scrappar just om barn. Så jag valde att scrappa om ett glas med god likör:) Låååångt från barn:) Men jag är sådär nöjd med LOen.....jag tycker det fattas nåt på den. Men jag har haft den klar några dagar och funderat på den, men jag kommer inte längre. SÅ den får vara färdig......


Nu håller jag på att göra ett Alla Hjärtas dag kort, hittade en tävling (kom inte ihåg vart nu bara) där temat skulle vara Alla hjärtans dag + att det skulle gå i rosa......så jag fortsätter väl med kortet nu då.....

7 kommentarer:

Kamilla sa...

ÅÅÅÅ vilken fin LO :D
Kan det ha varit utmaningen hos sukkersött? såg i nån annan blogg att dom gjort till den...rosa och alla hjärtan ;)
Kram

E sa...

Mmm...det ser gott ut! Det va en passande titel! Gillar blomman i hörnet. I mina ögon ser Lon klar ut, men ibland känner man ju så själv att nåt fattas.

Håller med om att det är svårt att få till snören snyggt när det ska knytas, men just på det kortet lyckades jag:) Det va pärlfloss (tror jag det heter) jag använde. Svårt att få knuten att sitta, men jag tog lim(strong precise glue)över hela knuten, så nu sitter det som berget.

My sa...

jag håller med dom andra, jag gillar denna LOn, och jag ser inget som fattas heller! :P
Jätte fin:D

Lena50 sa...

Skitsnygg...om man får säga så ;)
fattas inget, kanonfina färger, läcker, man bara känner hur underbart den likören skulle smaka....till en kopp kaffe, mmmmm, den vore värd att vinna!!!!

Anonym sa...

Åh, så varm och härlig LO. Den runda "blomman" blev kanon, och höjde LO'ns helhet!!!

Karin sa...

Vilken cool layout! & jag håller med: Livet är verkligen en fest !=) Hoppas du får en riktigt härlig helg,vännen! =)

Kram!! !

Anonym sa...

Jättefin, underbara färger! Fattas det något? NEJ, den är alldeles bra som den är.