söndag 15 februari 2009

Söndagskväll....bläää..

Ja då var det söndag kväll igen och jobb imorgon igen. Jag fattar inte hur fort helgerna rusar förbi. Denna helg har gått åt att hjälpa min syster Lina och hennes Anders att flytta och städa deras lägenhet.....Dom kommer att få det jättemysigt i deras nya hus när allt är uppackat och klart! Och sen när dom kommer börja renovera och få nytt fint kök.....ja då lär jag nog bli lite avis:)

Jag har inget nytt att visa, har inte hunnit pyssla nåt i helgen. Sitter lite nu, men tror nog att jag ska gå och lägga mig snart. Jag är jättetrött. Däremot så kommer jag lägga ut ännu en favoritlåt med Volbeat......Det är det bästa med jobbet, att få sätta på sin mp3 spelare och få lyssna på Volbeat om och om igen:) Det är väl inte säkert att alla håller med mig.....smaken är ju som baken.....
http://www.youtube.com/watch?v=O_cGzI9OazE&feature=related

Inga kommentarer: